اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ ‌‌قالیباف در همایش تبیین جایگاه حماسه سیاسی‌:

مدیریت جهادی را بر کشور حاکم می‌کنم / کاندیداها بداخلاقی و بی‌حرمتی نکنند

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به مردم وعده می‌دهم که اگر پس از یک سال به هر نقطه‌ای از کشور بروید احساس کنید که یک مدیریت جهادی بر کشور حاکم است.

مدیریت جهادی را بر کشور حاکم می‌کنم / کاندیداها بداخلاقی و بی‌حرمتی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدباقر قالیباف در همایش تبیین جایگاه حماسه سیاسی در مسجد جامع کرمانشاه اظهار داشت: استقامت و پهلوانی همواره در خون مردم این خطه وجود داشته و دارد و روزهایی که این مردم زیر بمباران بودند و آسایش از مردم سلب و گرفته شده بود، مردم مقاومت و رشادت کردند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما این روزها مرتب مطالبی را می‌شنویم و در سال‌های گذشته هم می‌شنیدیم که هر شهری ظرفیتی دارد که این سخن درست است، اما متاسفانه امروز از ظرفیت استان کرمانشاه به‌ خوبی استفاده نمی‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه بخشی از تمدن کشور مدیون غرب کشور و کرمانشاه است، تاکید کرد: ظرفیت‌های مناسبی از جمله ظرفیت‌های بزرگ تاریخی، کشاورزی، صنعتی و اقلیم مناسبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در کشور ما منابع متعددی از قبیل نفت و گاز و دیگر منابع اقتصادی وجود دارد، عنوان کرد: این نکته را همه اهل علم تایید کرده و می‌کنند.

قالیباف افزود: انبوهی از جوانان متخصص و متعهد در حوزه‌های بسیار زیادی در کشور وجود دارند و حرف جوانان ما با مسئولان کشور این است که اگر چنین ظرفیت‌هایی وجود دارد چرا در استانی مانند کرمانشاه باید مهاجرت به شهرها و کشورها وجود داشته باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم کشور به ‌دنبال این هستند که یک تغییر جدی در کشور به‌ وجود آید که این تغییر را باید کسی به‌وجود آورد که دارای کارنامه مشخصی باشد زیرا مردم اعتماد ندارند و می‌گویند وضع ما وضع مناسبی نیست.

وی با بیان اینکه ما حق نداریم به دیگران بداخلاقی، بی‌حرمتی و هتک‌حرمت کنیم، افزود: مردم از وضع اقتصادی و فرهنگی کنونی رضایتی ندارند و بازگشت به 20 سال گذشته را نیز قبول نخواهند داشت و هدف از حماسه سیاسی این است که بن‌بست‌ها را دفع کنند و سیکل مدیریت معیوب را پایان دهند.

شهردار تهران گفت: در همین استان دولت سه دوره سفر استانی داشته است و بی‌انصافی است که بگوییم کاری نکرده است، اما متاسفانه با محوریت استان شهیدپرور کرمانشاه اقدامی اساسی انجام نگرفته و معضل بیکاری بالای 28 درصد از جمله مهم‌ترین مشکلات است.

قالیباف اعلام کرد: من به مردم وعده می‌دهم که اگر پس از یک سال به هر نقطه‌ای از کشور بروید احساس کنید که یک مدیریت جهادی بر کشور حاکم است.

وی در پایان گفت: بنده احساس می‌کنم مدیریت کشور نیاز به تغییرات دارد و همان‌گونه که در روز ثبت‌نام در پیام خود نیز عرض کردم، امیدوارم با مدد از روح پاک هم‌رزمان شهیدم این کار را انجام دهم.

انتهای پیام/2700/ش/د1000‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول