اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد:

دهیاران در روند اجرای انتخابات کاملا بی طرفانه عمل کنند

بخشدار مرکزی حاجی‌آباد با اشاره برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: دهیاران باید در روند اجرای انتخابات مطابق قانون و کاملا بی‌طرفانه عمل کنند.

دهیاران در روند اجرای انتخابات کاملا بی طرفانه عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، بهرام پور اشرف امروز در نشست شورای اداری این شهر با اشاره به انتخابات‌ پیش رو اظهار داشت: انتخابات در کشور ما حضور و ایفای نقش مردم است، زیرا ما در نظامی زندگی می‌کنیم که پرچمدار مردم سالاری دینی است.

وی افزود: عمل به وظیفه شرعی و قانونی همه ما در انتخابات، منجر به حضور فراوان و گسترده مردم، تقویت همبستگی در نظام دینی و هویت بخشی در نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و با نتیجه حاصله از حضور فراوان مردم، کشور در قله عزت و افتخار خواهد درخشید.

پور اشرف ادامه داد: برگزاری انتخابات موفق و مردم سالارانه در جمهوری اسلامی ایران، که منجر به ارائه الگوی جهانی و بیداری اسلامی شده است، مقدمه‌ای برای تشکیل امت اسلام و به دنبال آن تمدن اسلامی است که از انتظارات به حق و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد با تشریح تهدیدهای دشمن در حوزه انتخابات گفت: همه باید نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشند، زیرا دشمنان به دنبال همسویی و هم صدایی عده‌ای از عمال داخلی هستند تا فضای انتخابات را به سمت و سوی ناامنی و ناآرامی کشانده و همانند آنچه در فتنه 88 رخ داد از این فضا به نفع خودشان بهره‌برداری کنند. اما قطعا مردم با پیروی از مقام معظم رهبری، اجازه فتنه انگیزی به دشمنان داخلی و خارجی نظام را نخواهند داد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: حضور گسترده مردم، انتخاب اصلح و اجرای دقیق قانون، واژه‌هایی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها مورد تأکید قرار گرفته و وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات این است تا بر همین مدار و محور عمل کنیم.

وی وظایف مسئولان همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی را در آستانه انتخابات بسیار مهم و خطیر دانست و گفت: ایجاد رضایت عمومی و بهبود خدمات رسانی از مهمترین وظایف مسئولان شهرستان است و نباید به بهانه انتخابات در روند خدمت رسانی به مردم کوتاهی صورت گیرد.

تلاش مضاعف افراد تاثیرگذار و بزرگان روستاها در برگزاری انتخاباتی

نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی‌آباد نیز در این راستا گفت: اگر چه دهیاری تجربه جدیدی در مدیریت اجرایی روستاهاست، اما امروز شاهدیم که روستاهایی که دارای دهیاری هستند، در سایه همکاری و مشارکت مردم و تلاش دهیاران وضعیت رضایت‌بخشی دارند.

وی با اشاره به گردهمایی دهیاران و بخشداران این شهرستان، هدف از این نشست را تبادل نظر بین دهیاران، بررسی عملکرد دهیاری‌ها و ارائه طرح‌های موفق اجرا شده توسط دهیاران عنوان کرد.

قادری افزود: ارزیابی عملکرد دهیاران باید متناسب با امکانات و اعتبارات تخصیص یافته و بر پایه مستندات صورت گیرد.

بخشدار مرکزی حاجی‌آباد در ادامه با اشاره برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال جاری اظهار داشت: دهیاران باید در روند اجرای انتخابات مطابق قانون و کاملا بی طرفانه عمل کنند.

وی اجرای صحیح و دقیق انتخابات را از وظایف مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات برشمرد و خواستار اهتمام و تلاش مضاعف افراد تاثیرگذار و بزرگان روستاها در برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و در خور شان و جایگاه مردم فهیم و فرهنگ مدار حاجی آباد شد.

قادری در پایان با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی دهیاران در انتخابات تصریح کرد: دهیاران جهت همکاری با نماینده فرماندار ملزم به فراهم آوردن کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز انتخابات در حوزه مدیریت آن دهیاری هستند.

نشست شورای اداری شهرستان حاجی‌آباد با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/88002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول