اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در کردستان فراهم شده است

استاندار کردستان از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات 24 خردادماه خبر داد و گفت: تمامی امکانات و شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم است.

امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در کردستان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در همایش بخشداران استان کردستان در سنندج گفت: مهم‌ترین اصل در انتخابات پیش‌رو حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های أخذ رأی است و همه مسئولان و مجریان انتخابات باید در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات نظام اسلامی حتی یک رأی هم تأثیرگذار و مورد احترام  است، تصریح کرد: به همین منظور بخشداران در دورترین نقاط روستایی استان باید شرایط جمع‌آوری آرای مردم را فراهم کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: توجه به اصل بی‌طرفی در کنار ایجاد امکانات لازم برای تسهیل در برگزاری انتخابات به منظور افزایش اعتماد و حضور مردم مهم‌ترین رسالت مجریان این حماسه سرنوشت‌ساز است.

وی تصریح کرد: نمایندگان فرمانداری‌ها و بخشداران در شعب أخذ رأی باید بدون جانبداری و حمایت از فرد خاصی بر اساس قانون وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در استان باشیم.

استاندار کردستان با تأکید بر تأمین وسایل حمل و نقل، امکانات رایانه‌ای و نیروی انسانی از سوی اداره‌ها و سازمان‌های دولتی استان تصریح کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری انتخابات از دیگر اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مجریان برگزاری انتخابات در سطح استان باشد.

وی با تأکید بر این موضوع که مهم‌ترین موضوع برای مجموعه وزارت کشور حضور و مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم  است، تصریح کرد: هر نتیجه‌ای که از صندوق‌های أخذ رأی بیرون بیاید، به عنوان نظر مردم مورد احترام همه متولیان برگزاری انتخابات است.

شهبازی در ادامه از بخشداران به عنوان پل‌های ارتباطی بین مردم و فرمانداران نام برد و گفت: بخشداران نمایندگان دولت در مناطق مختلف هستند، بنابراین باید نسبت به انجام وظایف محوله توسط دولت به آن‌ها دقت نظر کامل داشته و آن‌ها را با جدیت پیگیری و اجرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشداران باید با حضور در میان مردم و شناسایی مشکلات آنان در راستای رفع این مشکلات تلاش مضاعف داشته باشند.

شهبازی به کسب رتبه برتر استان در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: کسب موفقیت‌های استان در این حوزه حاصل تلاش و همکاری مطلوب بخشداران و روستاییان با متولیان حوزه کشاورزی در استان است.

وی تصریح کرد: تلاش بیش از پیش بخشداران به منظور جذب اعتبارات بیشتر در حوزه توسعه کشاورزی نقش مهمی در رشد و آبادانی روستاها و کاهش نرخ بیکاری در استان خواهد داشت.

استاندار کردستان در پایان مشارکت مردم استان را در تمام عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور قابل تقدیر دانست و گفت: امیدواریم در انتخابات پیش‌رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم استان برای خلق حماسه سیاسی باشیم.

انتهای پیام/79002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول