اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات دامغان:

انتخابات شوراها در 4 شهر و 61 روستای دامغان برگزار می‏شود

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان دامغان اعلام کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه شهری و 61 حوزه انتخابیه روستایی در شهرستان دامغان برگزار می‏شود.

انتخابات شوراها در 4 شهر و 61 روستای دامغان برگزار می‏شود

سیدحسن شاهچراغی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دامغان در حوزه‏های انتخابیه دامغان، امیریه، کلاته‏رودبار و دیباج برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی روستا در روز 24 خرداد در 31 روستای بخش مرکزی و 30 روستای بخش امیرآباد برگزار می‏شود.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان دامغان اضافه کرد: برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهر دامغان 68 نفر، شهر امیریه 18 نفر، شهر دیباج 14 نفر و شهر کلاته‏رودبار 20 نفر در موعد مقرر قانونی ثبت نام کردند.

شاهچراغی مجموع ثبت‏نام‏شدگان برای انتخابات شوراهای اسلامی را 455 نفر بیان کرد و اظهار داشت: از این تعداد، 251 نفر در بخش مرکزی و 204 نفر در بخش امیرآباد با حضور در بخشداری‏های این بخش نسبت به ثبت نام خود در موعد مقرر قانونی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: 16 نفر زن برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و امیرآباد ثبت نام کرده بودند.

 

486 نفر تائید صلاحیت شدند

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان دامغان از تائید صلاحیت 486 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهری و روستایی در سطح شهرستان دامغان خبر داد.

شاهچراغی اظهار داشت: 63 نفر در حوزه انتخابیه شهر دامغان و برای عضویت در شورای اسلامی مجوز لازم را از هیئت اجرایی و نظارت این شهرستان دریافت کردند.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان دامغان گفت: شش نفر در حوزه انتخابیه شهرهای دامغان، امیریه، دیباج و کلاته‏رودبار رد صلاحیت شدند.

شاهچراغی تعداد رد صلاحیت‏شدگان در بخش مرکزی و امیرآباد را در مجموع 25 نفر بیان کرد.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 خرداد و هم‏زمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول