اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌رضوی:

کمیته‌های تخصصی در امر نماز در دستگاه‌ها فعال شود

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌رضوی گفت: کمیته‌های تخصصی در امر نماز در دستگاه‌ها تشکیل و فعال شود.

کمیته‌های تخصصی در امر نماز در دستگاه‌ها فعال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امرالله سبحانی‌نیا ظهر امروز در  نخستین نشست فصلی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تشکیل شورای اقامه نماز و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ نماز در امسال اقدام کنند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی براساس نیاز کارکنان دستگاه‌ها و خانواده‌های آنها در طول سال برپا می‌شود، تصریح کرد: باید دوره آموزشی آداب و اسرار نماز بر اساس مجوز معاونت راهبردی ریاست جمهوری برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌رضوی تاکید کرد: دبیران دستگاه‌ها باید دوره‌های آموزشی لازم را به عنوان دانش افزایی برای ائمه جماعات واحدهای مختلف استانی خود برنامه‌ریزی کنند و به منظور استفاده از تجربه سایر سازمان‌ها و تبادل نظر در امور فرهنگی تعامل خود را با یکدیگر افزایش دهند.

سبحانی‌نیا بیان کرد: دبیران تمام فعالیت‌های فرهنگی و به ویژه توسعه و ترویج نماز را در چارچوب مصوبات شورای اقامه نماز پیگیری و اجرایی کنند.

وی با اشاره به آغاز فراخوان اجلاس سراسری بیست و دوم نماز با رویکرد سلامت اقتصادی خبر داد و گفت: باید نسبت به تبلیغ و تشویق صاحب‌نظران برای ارسال مقالات اقدامات لازم انجام شود.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌رضوی با بیان اینکه از روش‌های نو در تبلیغات و گفتمان نماز استفاده شود، اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی در امر نماز در دستگاه‌ها تشکیل و فعال شود.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول