اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جوان شاهرودی

دستگاه مُهرشوی هوشمند نماز اختراع شد

مخترع جوان شاهرودی، دستگاهی ساخته است که می‏شود به وسیله آن مهرهای جرم گرفته را در مدت 30 ثانیه شست‏وشو داد.

دستگاه مُهرشوی هوشمند نماز اختراع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، رحمان منصوری مخترع شاهرودی در این‏باره اظهار داشت: مهرهای نماز بعد از مدتی به دلایل مختلف از جمله استفاده مواد آرایشی و عرق پیشانی چرب شده و روی سطح آن را جرم می‏گیرد و این امر، باعث انتقال میکروب به انسان خواهد شد.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر علم ثابت کرده که به دلیل چرخش زمین در 24 ساعت از شبانه‏روز، انسان در معرض انرژی‏های منفی و ارتعاشات قرار می‏گیرد که با گذاشتن پیشانی بر زمین، این ارتعاشات و انرژی منفی از وی تخلیه می‏شود.

منصوری گفت: پس چه خوب است که انسان زمانی که به قصد قربت و ارتباط با خدا، پیشانی خود را بر روی مهر قرار می‏دهد، سطح آن کاملا تمیز و خوش‏بو باشد.

مخترع جوان شاهرودی ضمن بیان اینکه به همین خاطر دستگاهی کوچک در مدل‏های 15 عددی، 30 عددی و 50 عددی اختراع و ساخته‏ام که پس از قرار گرفتن مهر در آن، شروع به لایه‏برداری، شست‏وشو، خشک و سپس عطرزدایی و استریل آن می‏کند، خاطرنشان کرد: همه این مراحل در 30 ثانیه تا یک دقیقه انجام می‏گیرد.

منصوری با اشاره به اینکه این طرح را به سازمان‏ها ارائه داده‏ایم، گفت: امیدوارم با حمایت لازم بتوانیم این دستگاه را به تولید انبوه برسانیم.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول