اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس خبر داد

تصویب 30 هکتار زمین برای احداث ساختمان دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس

رئیس دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس گفت: 30 هکتار زمین برای احداث ساختمان این دانشکده در کارگروه مسکن و شهرسازی استان مصوب و مراحل واگذاری آن نیز انجام شده است.

تصویب 30 هکتار زمین برای احداث ساختمان دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس

علی زال‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: دانشکده فنی ‌و ‌مهندسی فردوس فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و در حال حاضر 400 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: در لایحه بودجه سال 92 به پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، ردیف مستقل بودجه به دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

رئیس دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس افزود: تاکنون اعتبارات اختصاص یافته به این دانشکده از محل اعتبارات دانشگاه بیرجند تامین می‌شد که از این پس با اختصاص ردیف مستقل بودجه، اعتبارات دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس به طور مستقل از وزارت علوم تامین می‌شود.

زال‌حسینی همچنین از احداث ساختمان دانشکده فنی ‌و مهندسی فردوس خبر داد و تصریح کرد: 30 هکتار زمین برای احداث ساختمان این دانشکده در کارگروه مسکن و شهرسازی استان مصوب و مراحل واگذاری آن نیز انجام شده است.

افزایش دانشجویان به 700 نفر از مهرماه آینده

وی از افزایش تعداد دانشجویان دانشکده فنی ‌و مهندسی فردوس از مهرماه آینده خبر داد و یادآور شد:‌ با اضافه شدن رشته تحصیلی کارشناسی عمران تعداد دانشجویان این دانشکده به 700 نفر در مهرماه آینده افزایش می‌یابد.

رئیس دانشکده فنی ‌و مهندسی فردوس گفت: در حال حاضر تعداد شش رشته تحصیلی شامل برق الکترونیک، برق قدرت و نرم‌افزار کامپیوتر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فعال و 400 دانشجو نیز در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

زال‌ حسینی اذعان داشت: عملیات اجرایی فاز نخست خوابگاه‌های دانشجویی این دانشکده که توسط بخش غیردولتی در حال ساخت است تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی متذکر شد: اگر چه برای احداث ساختمان اداری، آموزشی دانشکده نیز در انتظار مصوبه کمیسیون ماده 215 معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری هستیم ولی حصارکشی زمین دانشکده فنی ‌و مهندسی به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول