اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه 13 آبان همزمان با روز بزرگداشت فردوسی برگزار می‌کند

رقابت گرم پدر و مادربزرگ‌های قصه‌گوی شهرری/ نوه‌ها پای قصه‌های شیرین‌تر از شکر

پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌های قصه‌گو به‌همراه نوه‌هایشان گرد هم می‌آیند تا در رقابتی شیرین و همزمان با بزرگداشت فردوسی قشنگ‌ترین قصه‌های خود را برای کودکان در کتابخانه کودک و نوجوان سیزده آبان روایت می‌کنند.

رقابت گرم پدر و مادربزرگ‌های قصه‌گوی شهرری/ نوه‌ها پای قصه‌های شیرین‌تر از شکر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی منطقه 20، پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌های قصه‌گو به‌همراه نوه‌هایشان با حضور نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و کارشناسان خبره این حوزه و اجرای همزمان موسیقی، به نقل قصص ادبیات و منابع بکر داستان‌های اقوام مختلف ایرانی می‌پردازند.

در بخش دیگر کارگاه‌های قصه‌پردازی ویژه آموزش والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها خواهد بود تا هنر اصیل قصه‌گویی که در پرورش استعدادها و تخیلات این نسل آینده‌ساز موثر است، پرداخته شود.

کتابخانه کودک و نوجوان مهدی آذری یزدی مستقر در مجتمع کتابخانه‌ای سیزده آبان با بیش از نیم دهه فعالیت، بیش از هشت هزار نسخه کتاب، هزاران عضو ثابت و چند هزار مراجعه کننده جزو پر مخاطب‌ترین کتابخانه‌های کودک و نوجوان شهرری هست این کتابخانه دارای بخش‌های مخزن، سالن مطالعه، مرجع برای کودکان و نوجوانان با منابع به روز است.

علاقمندان برای ثبت‌نام و استفاده از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان می‌توانند به کتابخانه سیزده آبان، خیابان رجایی جنوبی، شهرک سیزده مراجعه و یا با شماره های 555225588 و55525577 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول