اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

23 مرحله انتخابات به‌صورت رایانه‌ای انجام می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: 23 مرحله آن رایانه‌ای است و تنها یک مرحله یعنی شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود.

23 مرحله انتخابات به‌صورت رایانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات در گناوه با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه دیگر خلق خواهند کرد، گفت: اوج این حماسه در 24 خرداد با حضور گسترده و پرشور مردم رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: دشمنان برای مخدوش کردن انتخابات و دلسرد کردن مردم برای حضور در این انتخابات برنامه‌ریزی‌های متعددی کرده‌اند که مردم با بصیرت کشورمان همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و 24 خرداد نیز با حضور حماسی خود دشمنان را مایوس می‌کنند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه تحریم، تهدیدها و محاصره اقتصادی برای ناامید کردن مردم صورت می‌گیرد، گفت: در این 34 سال گذشته ترفندها و توطئه‌های مختلفی از سوی دشمنان ایجاد شد ولی مردم همواره حضور خود را در عرصه‌های گوناگون برای دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تداوم آن نشان دادند.

پرآور تاکید کرد: همه موکلف هستند با شور و اشتیاق و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند چرا که شکست دشمنان با حضور در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: با این حضور دشمنان مایوس می‌شوند و از ادامه ترفندهای خود ناامید خواهند شد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور ما با توجه به بحران‌های کشورهای اطراف حساس است، گفت: ایجاد آشوب و گرفتاری‌ها در کشورهای همسایه با کشتار مردم به‌ویژه در کشورهای سوریه، عراق، لیبی و مصر انجام می‌شود که باید مردم با بصیرت کشورمان این شرایط حساس را درک کرده و حضوری فعال و گسترده در انتخابات داشته باشند.

پرآور تاکید کرد: انتخابات مهم‌ترین نماد حاکمیت مردم در کشور است و هر قدر مشارکت مردم در این عرصه بیشتر باشد بیانگر رضایتمندی مردم از نظام و افزایش عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون استاندار بوشهر بر ایجاد امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: اولویت اول انتخابات شرکت حداکثری و مرحله بعدی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است که امروز این امکان فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات 24 مرحله دارد، گفت: 23 مرحله آن رایانه‌ای است و تنها یک مرحله یعنی شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود.

وی گفت: نامزدهای نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 12 خرداد اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول