اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال

شهید فرجی فرصت صدرنشینی را از دست داد

در ادامه رقابت‌‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال شهید فرجی قزوین مقابل میهمان خود متوقف شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

شهید فرجی فرصت صدرنشینی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در سالن یادگار امام الوند پذیرای تیم شوپی ملارد بود که در پایان با نتیجه تساوی سه بر سه مقابل میهمان نه چندان مطرح خود متوقف شد.

در این دیدار که به نوعی می‌توانست سکوی پرش بلندی برای صعود بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین به صدر جدول باشد، بازیکنان این تیم قدر این فرصت مسلم را ندانستند و به نوعی سه امتیاز ارزشمند بازی خانگی را از دست دادند.

تیم شهید فرجی قزوین در پایان نیم فصل با شش پیروزی، دو شکست و یک تساوی و کسب 19 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم شهید فرجی قزوین که با خرید امتیاز تیم بیمه حدیث قزوین، نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در حالی در رقابت‌های نیم فصل نخست را پشت سر گذاشت که از حق نباید گذشت بازیکنان این تیم بازی‌های خوبی را مقابل رقیبان به نمایش گذاشتند.

بازیکنان تیم شهید فرجی که از ابتدای فصل روند پیروزی‌های خود را با شکست تیم باروبن دیگر نماینده قزوین در این رقابت‌ها آغاز کردند، در ادامه مسابقات هم نشان دادند که از نظم تیمی خاص و هماهنگی برخوردارند.

تیم شهید فرجی قزوین در بازی نخست خود با نتیجه دو بر صفر مقابل همشهری خود باروبن به برتری دست پیدا کرد و در دیدار دوم خود نیز در چالوس توانست با نتیجه سنگین پنج بر دو مرصاد این شهر را مغلوب کند.

بازیکنان تیم شهید فرجی در بازی سوم خود در سالن یادگار امام الوند جشنواره گل به راه انداختند و با نتیجه سنگین شش بر صفر مقابل شهدای جلین گرگان به برتری دست پیدا کردند.

تیم شهید فرجی در دیدار چهارم خود با نتیجه دو بر یک تیم سایپای اردبیل را شکست داد و در دیدار پنجم خود نیز در قزوین با نتیجه سه بر یک تیم پولاد گسترش بروجرد را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت.

بازیکنان تیم شهید فرجی در دیدار ششم خود بالاخره شکست را پذیرا شدند و مقابل تیم پاس شاهرود با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کردند.

بازیکنان تیم شهید فرجی در دیدار هفتم خود نیز با نتیجه نزدیک دو بر یک بازی را به صدرنشین این مسابقات، تیم مقاومت البرز واگذار کردند و در نهایت دومین شکست فصل خود را متحمل شدند.

تیم شهید فرجی قزوین در بازی هفته هشتم خود موفق شد با نتیجه دو بر یک شهرداری رشت را با شکست بدرقه کند تا ششمین پیروزی فصل خود را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول