اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

بانوان فوتسالیست قزوین جشنواره گل به راه انداختند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در دلیجان جشنواره گل به راه انداختند.

بانوان فوتسالیست قزوین جشنواره گل به راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هفتم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در دلیجان میهمان شمشاد این شهر بود که در پایان موفق شد با نتیجه سنگین 9 بر دو میزبان خود را در هم بکوید.

شاگردان آمنه محمودی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نتایج قابل قبولی را کسب نکرده‌اند، با کسب پیروزی در این دیدار و گرفتن سه امتیاز ارزشمند به طور موقت با 31 امتیاز به مکان پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند.

بازیکنان تیم کاسپین قزوین که در دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با نام تیم حجاب توانسته بودند عنوان سومی و نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند، در این فصل نشان دادند که آن طراوت و شادابی فصل‌های گذشته را ندارند.

شاگردان محمودی در این فصل رقیبان سر سختی همچون تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز، پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان، داماش گیلان و متین وارنای ورامین را پیش روی چشم خود دیدند که می‌توان با قاطعیت گفت که در جنگ‌های مقابل این تیم‌ها به نوعی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و امتیازهای حساس مقابل این تیم‌های مدعی را از دست دادند تا نتوانند مانند سال‌های قبل تا این لحظه در جمع سه تیم بالایی جدول قرار بگیرند.

حضور فاطمه اعتدادی و بهناز طاهرخانی دو بازیکن مطرح تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان کشورمان هم به نوعی نتوانست کمک شایانی به تیم فوتسال کاسپین قزوین در این فصل بکند و به نوعی حضور این تیم نیز در جایگاه پنجم جدول این امر را نشان می‌دهد.

گرچه به نظر می‌رسد اعتدادی بهترین گلزن دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در فصل جاری به نوعی از جانب دیگر بازیکنان ساپورت نشده است و همین امر موجب شده است که نتواند در دیدارهای حساس مقابل تیم‌های مدعی همان گلزنی‌های همیشگی خود را برای تیم فوتسال کاسپین قزوین به ثمر برساند.

تیم فوتسال بانوان کاسپین می‌تواند شرایط خوبی را در بازی‌های آینده فراهم کند، به شرطی که شاگردان آمنه محمودی بتوانند در دیدارهای باقیمانده خود با دل و جان به مصاف رقیبان بروند و در بازی مقابل تیم‌های مدعی امتیاز بگیرند تا بتوانند در پایان در جمع سه تیم بالایی جدول قرار بگیرند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول