اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال قم:

نخستین دوره لیگ فوتسال دختران در قم برگزار می‌شود

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از برنامه ریزی برای برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال دختران در قم خبر داد.

نخستین دوره لیگ فوتسال دختران در قم برگزار می‌شود

سکینه باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: فوتبال و فوتسال بانوان در قم با اینکه قدمت و سابقه چندانی ندارد اما به واقع با تلاش‌هایی که در گذشته صورت گرفته رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته و به جایگاه خوبی در استان و کشور دست یافته است.

وی ادامه داد: هم فوتبال و هم فوتسال در قم رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و نیروی انسانی قابل توجهی نیز جذب کرده‌اند منتها امکانات کمی دارند و فضای تخصصی برای تمرین و مسابقه نیز آنچنان که باید و شاید در دسترس بانوان وجود ندارد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: در چند سال اخیر مسابقات لیگ فوتسال بانوان در قم برگزار می‌‌شود و تقریباً در هر رقابت‌ لیگ و قهرمانی کشور که در تقویم فدراسیون فوتبال وجود داشته، تیم‌های بانوان و دختران قم در رده‌های سنی مختلف به آنها اعزام ‌شده‌اند.

وی یادآور شد: موفقیت در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات فوتسال نوجوانان دختر کشور و همچنین به دست آوردن سکوی قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و درخشش در فوتبال بانوان دسته دوم کشور نشان از ظرفیت غنی و توان بالای بانوان قم در فوتسال و فوتبال است.

باباخانی در ادامه از برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته بانوان برای برگزاری نخستین دوره لیگ نونهالان فوتسال بانوان در استان قم خبر داد و ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال 92، به منظور فراهم کردن فضای رشد و شکوفایی استعدادهای بانوان فوتسالیست قمی، قصد داریم لیگ‌های بانوان در رده‌های سنی مختلف را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فوتسال بانوان در قم مانند آقایان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و سعی داریم این استعدادها را با برگزاری مسابقات فوتسال در رده‌های سنی پایه، پرورش دهیم تا در آینده شاهد حضور بانوان فوتسالیست قمی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف فوتسال کشورمان باشیم.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم در ادامه راجع به برگزاری نخستین دوره لیگ نونهالان فوتسال بانوان در استان قم عنوان داشت: مربیان و تیم‌های علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند به منظور ثبت‌نام به کمیته بانوان هیئت فوتبال قم واقع در سالن نرگس مراجعه کنند.

وی در ادامه به شرایط مورد نظر برای ثبت‌نام در لیگ فوتسال رده سنی نونهالان قم نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این لیگ را برای رده سنی زیر 11 سال در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد در سایر رده‌های سنی نیز لیگ فوتسال برگزار کنیم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول