اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال امید راه ساری:

ساری کاندیدای میزبانی لیگ برتر فوتسال ایران شد

سرمربی تیم فوتسال امید راه ساری با اشاره به پیشنهاد میزبانی ساری برای دور برگشت این مسابقات به فدراسیون گفت: در صورت موافقت فدراسیون، راه ساری می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور باشد.

ساری کاندیدای میزبانی لیگ برتر فوتسال ایران شد

مسعود نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای انجام این مسابقات تیم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشت و با آمادگی خوب بدنی بازیکنان راهی سردشت شدند.

وی با اشاره به غیبت سه بازیکن با تجربه تیمش در این مسابقات افزود: به خاطر دیر صادر شدن کارت بازی از سوی فدراسیون و اعتراض دیگر تیم‌ها، محسن رسولی، هادی عرب و سهیل خلیلی برای راه ساری بازی نکردند.

سرمربی تیم فوتسال امید راه ساری با اشاره به کمبود بازیکن تیمش دراین رقابت‌ها تصریح کرد: با خارج شدن این سه بازیکن از لیست، تیم با کمبود مقابل حریفان مواجه شد.

نجاریان با اشاره به نوجوان و جوانی بودن ترکیب تیمش ابراز داشت: اگر این سه بازیکن موثر ما در این مسابقات بازی می‌کردند به طور حتم نتایج تیم بهتر از این بود.

نجاریان از صعود تیمش به دور دوم این رقابت‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر با تیم دوم سه امتیاز اختلاف داریم که در دور برگشت امتیازات از دست رفته جبران می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد میزبانی ساری برای دور برگشت این مسابقات به فدراسیون افزود: در صورت موافقت فدراسیون، راه ساری می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور باشد.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری در پایان اذعان داشت: بازیکنان تمام تلاش خود را دور برگشت به کار می‌برند تا راه ساری به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش فارس، تیم راه ساری در دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که به میزبانی آذربایجان غربی در شهر سردشت برگزار شد با هفت امتیاز در بین هفت تیم در رده پنجم جای گرفت.

در این مسابقات شرکت ملی حفاری اهواز با 16 امتیاز است و آرش سردشت و مسجدالرضا مشهد با 10 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول