اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

علیصدر نماینده‌ شایسته همدان در لیگ دسته دوم فوتسال ست

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر نماینده شایسته همدان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور است.

علیصدر نماینده‌ شایسته همدان در لیگ دسته دوم فوتسال ست

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برد شیرین هفته گذشته برابر شاهین کرمانشاه اظهار داشت: به علت اینکه این تیم تجربه اول خود را در لیگ دسته دوم تجربه می‌کند انگیزه بالایی برای مصاف با حریفان خود را دارد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها در جدول رده‌بندی گروه جنوب این بازی برای ما حکم یک دیدار شش امتیازی را داشت به همین علت با تمام قدرت برابر شاهین ظاهر شدیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان اینکه شاهین بسیار سخت امتیاز می‌دهد بیان کرد: این تیم با بازی خود نشان داد که تیمی نیست که به راحتی امتیاز از دست بدهد اما قدرت علیصدر باعث شد تا با چهار گل این تیم را در همدان درهم بکوبیم.

وی خاطرنشان کرد: این برد باعث شد که بازیکنان و کادر فنی باخت هفته ششم برابر آذرخش بندرعباس را به فراموشی بسپارند.

رضاییان با اشاره به بازی هفته هشتم با تیم مس رفسنجان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: کادر فنی به خوبی فیلم بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌اند و بازیکنان به خوبی به نقاط ضعف و قوت مس آشنایی دارند.

وی تأکید کرد: تنها برای کسب برد به رفسنجان سفر کرده‌‌ایم و تنها مشکل ما محروم بودن وحید شانه‌ای کاپیتان تیم و مصدومیت امید بهرامی است.

رضاییان با بیان اینکه باید در نیم‌فصل نصف راه قهرمانی را طی کنیم اظهار کرد: در دو بازی باقیمانده در لیگ دسته دوم تا نیم‌فصل باید شش امتیاز کسب کرده و فاصله امتیازاتی خود را با حریفان به حداکثر ممکن برسانیم تا در نیم‌فصل دوم مشکلی برای جمع کردن امتیازات نداشته باشیم.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) در یک دیدار خانگی با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم شاهین کرمانشاه را در هم کوبید و با کسب 18 امتیاز مقتدرانه، در صدر جدول گروه جنوب قرار گرفت.

علیصدر در هفته هشتم پنجشنبه 19 اردیبهشت در رفسنجان مهمان مس این تیم است این بازی ساعت 16 در سالن دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول