اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 ناشر از سراسر کشور

نمایشگاه بزرگ کتاب بم گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان کرمان با حضور بیش از 150 ناشر و با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بم گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ کتاب بم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، شنبه شب نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان کرمان با حضور بیش از 150 ناشر و با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیش از 19 هزار عنوان کتاب در بیش از 100 غرفه و تعداد 200 هزار جلد کتاب گشایش یافت.

این نمایشگاه شامل بخش‌های عمومی، مذهبی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، پزشکی، هنر، زبان، کشاورزی، شیلات، حقوق و دانشگاهی است که به مدت یک هفته از 9 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 17 تا 21 بعد از ظهر در محل کتابخانه مرکزی بم واقع در بلوار امام خمینی آماده استقبال از بازدید کنندگان است.

نمایشگاه با همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرمانداری و ادارات شهرستان بم دایر شده است.

فرماندار بم در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب گفت: انجام کارهای فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه‌های کتاب سبب ارتقای سطح فرهنگ عمومی است.

حسین زین‌الصالحین تصریح کرد: مردم بم نیازمند توجه ویژه مسئولان در حوزه‌های فرهنگی و هنری و تقویت روحیه امید به زندگی و نشاط و شادابی هستند، زیرا تمدن و فرهنگ غنی این مردم بر کسی پوشیده نیست و مردم دیار دارالصابرین بارها ولایتمداری خود را در عمل نشان داده‌اند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره استاد شاهرخی و مرحوم ایرج بسطامی به عنوان هنرمندان بزرگ بم و افتخار ایران ابراز داشت: باید برنامه‌ای ویژه در زمینه توسعه فرهنگ و هنر شهرستان بم تدوین و اجرایی شود.

فرماندار بم از پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم‌ پزشکی بین‌الملل بم در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: شرایط تبدیل شدن منطقه گردشگری دهبکری به بخش نیز فراهم شده و این منطقه به زودی به بخش ارتقا می‌یابد.

این مسئول با اشاره به نبود سینما پس از زلزله در بم به تقاضای شهروندان بر راه‌اندازی سینمای بم اشاره کرد و متذکر شد: تا حدودی مراحل راه‌اندازی سینمای بم طی و بخش خصوصی هم وارد عمل شده که نیازمند حمایت مسئولان است.

انتهای پیام/2446/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول