اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ایجاد ایستگاه‌های کتاب در اداره‌ها نیازمند مدیران کتاب‌خوان است

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی مدیران کتاب‌خوان نیستند، گفت:‌ در طرح ایجاد ایستگاه‌های کتاب در اداره‌ها باید به فکر کتاب‌خوان کردن مدیران بود و بعد از آن ایستگاه‌های مطالعه را ایجاد کرد.

ایجاد ایستگاه‌های کتاب در اداره‌ها نیازمند مدیران کتاب‌خوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران کتابخانه‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در اداره‌ها و دستگاه‌های اداری گفت: در این طرح باید ابتدا به فکر کتاب‌خوان کردن مدیران بود و بعد از آن ایستگاه‌های مطالعه را در اداره‌ها ایجاد کنیم.

وی افزود: از آنجا که برخی مدیران کتاب نمی‌خوانند و سرشان بیشتر به آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها بند است تا کتاب و کتاب‌خوانی، لازم است ابتدا کتاب‌ها برای مدیران ارسال شود تا بعد از آنکه اثرگذاری این کتاب‌ها برای آن‌ها ملموس شد بعد به فکر راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در اداره‌های متبوع خود باشند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: یک مدیر باید در زمینه کارهای فرهنگی که ایستگاه کتاب و مطالعه یکی از آن‌ها است اقدام کند.

وی با بیان اینکه همواره شاهد سرگردانی و اتلاف وقت ارباب‌رجوع‌ها در اداره‌ها هستیم، گفت: ایستگاه مطالعه در چنین مواقعی که ارباب رجوع انتظار کارمند یا مدیری را می‌کشد بسیار مؤثر است و این خود حرمت و تکریم مراجعین در هر اداره است.

2,78 متر مربع فضای کتابخانه‌ای به ازای هر 100 نفر در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام چنین کارهای فرهنگی را در بالا بردن سطح فرهنگ عمومی بسیار مؤثر خواند و ادامه داد: با انجام کارهای فرهنگی، ایستگاه مطالعه در اداره‌ها جا خواهد افتاد ولی ابتدا باید مدیرانی که کتاب‌خوان نیستند، کتاب‌خوان شوند.

گفتنی‌ است، در حاشیه این نشست مورد اختلافی میان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی در مورد بخشی از ساختمان کتابخانه فرهنگ دهدشت بررسی شد و رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت که از وقتی قرائت‌خانه این کتابخانه از سوی اداره‌کل ارشاد پس گرفته شد، اعضای این کتابخانه ریزش 92 درصدی داشته‌اند.

انتهای پیام/82005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول