اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) اردبیل:

641 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شد‌

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) از زمان شکل‌گیری تاکنون بیش از 641 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت کرده است.

641 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق آخوندزاده عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات تسهیلات پرداختی اشتغال صندوق مهر امام رضا (ع) در شهرستان نیر اظهار داشت: این پرداختی‌ها در قالب خوداشتغالی و مشاغل خانگی بوده است که از سال 85 تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: ‌سال گذشته صندوق مهر امام رضا (ع)‌ بالغ بر هفت میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در گروه‌ها و اقشار مختلف پرداخت کرده است که بخش مهمی از آنها به شغل پایدار منجر شده است.

آخوندزاده خاطر نشان کرد: امسال نیز اعتبار خوداشتغالی صندوق برای استان اردبیل 13 میلیارد تومان تعیین شده است که مصمم هستیم از همین ابتدای سال پرداختی‌های خود را انجام دهیم تا زمینه برای اشتغال واقعی و مولد کارآفرینان حقیقی فراهم آید.

این مسئول اضافه کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) در حوزه اشتغال ورود تخصصی پیدا کرده به طوریکه به معنای واقعی به مشاغل حقیقی و دارای مجوز مهارتی و کارآفرینی تسهیلات پرداخت می‌کند به گونه‌ای که خطا و انحراف در این پرداختی‌ها به حداقل رسیده است.

وی اعتبارات خوداشتغالی این صندوق را در سال‌جاری نسبت به سال گذشته با 30 درصد افزایش در حدود 13 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال این منابع به اشتغال مولد تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان از کارآفرینان و متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی خواست با مراجعه به صندوق و همچنین سایت مهر امام رضا (ع) برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

آخوندزاده در مورد گشایش زودهنگام اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته یادآور شد: در سال‌های گذشته این گشایش اعتبار با گذشت چهار ماه از سال در تیرماه انجام می‌شد که خوشبختانه امسال این فرآیند کاهش یافته و ما از فروردین ماه این گشایش اعتبار را شاهد هستیم.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان نیر یکی از رویکردهای واقعی دولت در کمک به کارآفرینی را راه‌اندازی صندوق مهر امام رضا و پرداخت تسهیلات بدون ضوابط و مقررات خاص بانکی توصیف کرد و گفت: یکی از برجستگی‌های این صندوق پرداخت تسهیلات به متقاضیان حقیقی و با اخذ ضمانت‌نامه‌های بانکی آسان و سهولت در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی است.

میر فخرالدین زاهد افزود: امروز در جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باید نظام بروکراسی اضافی حذف شده و بستر یک تحول واقعی در این بخش بهتر از سال‌های گذشته فراهم آید.

انتهای پیام/62008/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول