اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان تاکید کرد

عدم نیاز به وثیقه برای تسهیلات پایین واحدهای صنعتی

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان گفت: اگر مبلغ درخواست تسهیلات از سوی واحدهای صنعتی پایین باشد بانک‌ها قبول می‌کنند که برای پرداخت آن وثیقه نخواهند.

عدم نیاز به وثیقه برای تسهیلات پایین واحدهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل عامری‌گلستان در ستاد صیانت خوزستان که به منظور بررسی و رفع مشکلات 13 واحد صنعتی استان در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مبلغ درخواست تسهیلات از سوی واحدهای صنعتی پایین باشد بانک‌ها قبول می‌کنند که برای پرداخت آن وثیقه نخواهند.

وی افزود: اما اگر مبلغ وام بالا باشد ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و باید واحدها برای دریافت تسهیلات وثیقه مورد نیاز را تامین کنند.

*حل 5 درصد معوقات/ درخواست دریافت تسهیلات

در این جلسه که که مدیران شعب بانک‌های مختلف در استان خوزستان نیز حضور داشتند مصوب شد که مشکلات پنج درصد معوقات، 11 واحد صنعتی به منظور ادامه کار با پرداخت تسهیلات حل شود.

دو واحد صنعتی دیگر نیز که درخواست دریافت تسهیلات داده بودند در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند ولی رسیدگی به این امر به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/72010/ق10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول