اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گرگان خبر داد

برخورداری بیش از 1346 کارفرما از تسهیلات ماده 80 در گرگان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از برخورداری بیش از یک‎هزار و 346 کارفرما از تسهیلات ماده 80 در این شهرستان خبر داد.

برخورداری بیش از 1346 کارفرما از تسهیلات ماده 80 در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موسی بی‎باک شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان اظهار داشت: استفاده از تسهیلات ماده 80 برای هر دو قشر کارگر و کارفرما مفید و مؤثر بوده است.

وی، استفاده از تسهیلات ماده 80 را در کمک به کارفرمایان، افزایش انگیزه کارگران و نیز جلوگیری از اشتغال پنهان مهم خواند و اضافه کرد: در شهرستان گرگان بیش از یک‎هزار و 346 کارفرما از ماده 80 تسهیلات گرفتند.

اداره کار تنها متولی ایجاد اشتغال نیست

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه بیشترین آمار استفاده از تسهیلات ماده 80 مربوط به این شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که دولت در اختیار کارفرمایان قرار می‎دهد به منظور تسهیلات بیمه‎ای کارگران بوده تا در سایه آن انگیزه ادامه کار برای کارگر ایجاد شود و این قشر دغدغه فکری نداشته باشند.

بی‎باک با بیان اینکه بیش از 23 برنامه در هفته کار و کارگر در سطح شهرستان گرگان انجام شده است، ابراز داشت: اجرای برنامه‎های هفته کار و کارگر نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کار مهمترین اولویت‎های این اداره است، تصریح کرد: اداره کار تنها متولی ایجاد اشتغال نیست و مانند سایر دستگاه‎ها باید بر اساس سهمیه‎ای که متعهد شده حرکت کند.

هنوز سهمیه اشتغال سال 1392 ابلاغ نشده است

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گرگان؛ سهمیه اشتغال این اداره را در سال گذشته 80 نفر اعلام کرد و افزود: این اداره توانست بیش از تعهد خود با 110 سهمیه اشتغال عمل کند و تا به حال هرچه به عنوان سهمیه برای این اداره پیش‎بینی شده، کاملاً محقق شده است.

بی‎باک با اشاره به اینکه هنوز سهمیه اشتغال سال 1392 ابلاغ نشده است، عنوان کرد: در صورت ابلاغ سهمیه در اسرع وقت، سهم هر یک از دستگاه‎های اجرایی را اعلام خواهیم کرد.

وی، تجلیل از کارگران ایثارگر، تجلیل از کارگران نمونه، بازدید از واحدهای تولیدی را از جمله برنامه‎های هفته کارگر در شهرستان گرگان برشمرد.

اداره کار گرگان دستگاه برتر اجرایی در شهرستان شد

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه این اداره در مدت شش ماه ابتدای سال 1391 به عنوان دستگاه برتر اجرایی در شهرستان انتخاب شد، اظهار داشت: در حوزه بازرسی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان به رتبه نخست کشور دست یافت و در راستای تهیه گزارش حادثه کار نیز به عنوان بازرس‌کار نمونه کشوری معرفی شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول