اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

توزیع تسهیلات صندوق مهر رضا(ع) در روستاهای خراسان‌رضوی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) در روستاهای استان توزیع می‌شود.

توزیع تسهیلات صندوق مهر رضا(ع) در روستاهای خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل نورمحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع اعتبارات با رویکرد توانمندسازی روستائیان، توسعه و اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین صندوق مهر امام رضا(ع) و مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: پیگیری و توزیع اعتبارات یاد شده از طریق دفتر امور روستایی و شوراها انجام می‌شود.

نورمحمدی ادامه داد: مکاتبات لازم با فرمانداری‌ها جهت فعال کردن کمیته اشتغال روستایی و معرفی 10 روستا از هر شهرستان به دفتر امور روستایی و شوراها صورت گرفته است.

وی با اشاره به انتخاب نهایی 64 روستا گفت: از اعضای کمیته اشتغال روستایی شهرستان‌ها از جمله جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فنی و حرفه‌ای خواسته شد تا نسبت به سنجش و احصاء ظرفیت‌های ایجاد اشتغال اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: این نتایج پس از بحث و بررسی در کمیته اشتغال روستایی استان به مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ارسال شده است.

نورمحمدی خاطر نشان کرد:  انتخاب روستاهای یاد شده بر اساس شاخص‌های جمعیتی و ظرفیت‌های اشتغال انجام شده و روستاهای کم برخوردار از اولویت بیشتری برخوردار بوده‌اند.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول