اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

محاصره اقتصادی ایران اسلامی را مقاوم‏تر کرد

امام جمعه دامغان با اشاره به فرا رسیدن اول خرداد، سالروز محاصره اقتصادی ایران در سال 1359 از سوی آمریکا گفت: محاصره اقتصادی در حقیقت ایران اسلامی را مقاوم‏تر کرد.

محاصره اقتصادی ایران اسلامی را مقاوم‏تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه دامغانی در محل مرکز علمی ـ کاربردی حضرت رسول اکرم(ص) شهر دامغان به فرا رسیدن اول خرداد، سالروز محاصره اقتصادی ایران در سال 1359 از سوی آمریکا اشاره کرد.

وی اظهار داشت: محاصره اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران یک امتیاز خوب و ویژه داشت و آن هم این بود که ایران اسلامی را قوی‏تر و مقاوم‏تر کرد.

وی یادآور شد: باید با بهره‏گیری و استفاده بهینه از امکانات، برابر دشمنانی که از هر راهی در جهت ضربه زدن به کشور و ملت ایران برمی‏آیند، مقاومت، ایستادگی و مبارزه کنیم.

انتخابات یک عبادت سیاسی و اجتماعی است

امام جمعه دامغان از انتخابات نیز به عنوان یک عبادت سیاسی و اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در این عبادت سیاسی و اجتماعی مشارکت فعال داشته باشیم.

ترابی یادآور شد: با حضور و مشارکت خود در انتخابات می‏توانیم چهار سال کشور ایران را بیمه و سکان امور اجرایی کشورمان را به فردی اصلح، کاردان و دلسوز واگذار کنیم.

خطیب نماز جمعه دامغان اضافه کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت و جایگاه فراوانی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا این انتخابات باشکوه‏تر و با مشارکت حداکثری ملت برگزار شود.

اجازه انتقال امکانات را نمی‏دهیم

امام جمعه دامغان به بحث انتقال بخشی از امکانات اداری مرکز علمی ـ کاربردی حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان دامغان به مرکز استان اشاره داشت و افزود: مردم شریف و ولایت‏مدار دامغان به هیچ وجه رضایت نمی‏دهند امکانات اداری این مرکز به مرکز استان منتقل شود.

ترابی گفت: از وزیر جهاد کشاورزی می‏خواهیم تا مانع این انتقال شود و به خواسته مردم دامغان احترام بگذارد تا این مرکز آموزشی بهتر از گذشته به فعالیت خود بپردازد.

امام جمعه دامغان همچنین در خصوص گرامیداشت 29 اردیبهشت روز جهانی موزه و فرهنگ اسلامی، ولادت امام جواد(ع) و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول