اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شوراهای استان اردبیل:

جمع کثیری از رد صلاحیت‌شدگان اردبیلی تایید شدند

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شوراهای استان اردبیل گفت: مرحله دوم رسیدگی به صلاحیت‌ها در شورای نظارت انجام شد که تعداد قابل ملاحظه‌ای از این افراد رد صلاحیت شده را با تذکر، راهنمایی و ارشاد به گردونه انتخاباتی برگرداندیم.

جمع کثیری از رد صلاحیت‌شدگان اردبیلی تایید شدند

منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در مجموع بیش از 6 هزار و 500 نفر کاندیدا در نقاط مختلف استان اردبیل برای حضور در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 57 نفر در مرحله اول رد صلاحیت شده‌ بودند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رسیدگی به صلاحیت‌ها در شورای نظارت انجام شد و ما موفق شدیم تعداد قابل ملاحظه‌ای از این افراد رد صلاحیت شده را با تذکر، راهنمایی و ارشاد به گردونه انتخاباتی برگردانیم که اسامی آنها امروز به خودشان اعلام می‌شود.

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل یادآور شد: با گذر از این مرحله در مجموع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نظارت و شورای مرکزی در چند روز آینده تکمیل شده و فضا برای تبلیغات کاندیداها و حضور جدی آنها در صحنه رقابت برای راهیابی به پارلمان محلی بهتر فراهم می‌آید.

حقیقت‌پور گفت: از 57 رد صلاحیت شده در مرحله اول با بررسی‌هایی که شورای نظارت انجام داد تعداد زیادی تایید صلاحیت شدند که امیدواریم با ورود آنها به عرصه رقابت انتخابات شوراهای شهر و روستا فضای بهتری در این زمینه فراهم آید.

وی عنوان کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده در کلیه شعب و فرمانداری‌ها پیش‌بینی می‌کنیم 24 خرداد رقابت بسیار نفس‌گیر و نزدیکی را بین رقبای انتخاباتی در شوراهای شهر و روستا شاهد و ناظر باشیم.

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای واقعی خلق شود که در سایه آن اقتدار انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/62001/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول