اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط بین‌الملل حزب موتلفه:

سازش ‌در مقابل دشمنان منجر به پیروزی نمی‌شود / رئیس جمهور باید تابع رهبری ‌باشد

معاون روابط بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور باید تابع دستورات ولی‌فقیه باشد و اگر احساس کند ولی‌فقیه از کار او راضی نیست باید، استعفا بدهد و برود.

سازش ‌در مقابل دشمنان منجر به پیروزی نمی‌شود / رئیس جمهور باید تابع رهبری ‌باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حمید ترقی ظهر امروز در جلسه مردمی شورای هماهنگی حامیان حماسه پیشرفت و آبادانی نیشابور در مسجد صاحب‌الزمان(عج) نیشابور، اظهار کرد: اگر رئیس جمهور احساس کند ولی‌فقیه از کار او راضی نیست باید، استعفا بدهد و برود.

وی افزود: باید رئیس جمهوری شایسته و وارسته، اهل استقامت، دارای عزم و ایستادگی در برابر دشمن و همچنین برخوردار از همت و روحیه جهادی انتخاب شود تا حماسه سیاسی محقق شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: باید به‌دنبال انتخاب نامزدی باشیم که دشمن را ناامید کند و افراد توانمند حاضر به همکاری با او باشند؛ حرکت انقلاب را در مسیر اهدافش ادامه دهد و همه نیروهای انقلاب را در مسیر اهداف مقام معظم رهبری، بسیج کند.

وی با بیان اینکه اگر ایستادگی کنیم بسیاری از مشکلات از سر راه انقلاب اسلامی برداشته می‌شود، تصریح کرد: حل مشکلات کشور در گرو ایستادگی بوده و سازش و کوتاه آمدن در مقابل دشمنان منجر به پیروزی نمی‌شود.

ترقی با اشاره به وقایع سوریه، گفت: اگر آمریکا و اسرائیل درک درستی از شرایط داشتند در گرداب سوریه نمی‌افتادند.

وی با بیان اینکه سوریه به قتلگاه شیعیان تبدیل شده است، افزود: اگر چه قیمت سنگینی را در سوریه می‌پردازیم و ملت و دولت سوریه فشار سنگینی را تحمل می‌کنند؛ اما تاکنون 60 هزار نفر تروریست قرون وسطایی ضد شیعه نیز در سوریه کشته شده‌اند.

ترقی خاطرنشان کرد: آنچه پایگاه تاریخی سلسله‌الذهب را می‌تواند رشد بدهد وحدت تمام نیروها است.

انتهای پیام/70002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول