اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اردبیل:

ساختمان اداری ـ آزمایشگاهی بیله‌سوار افتتاح می‌شود

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: به زودی ساختمان اداری ـ آزمایشگاهی استاندارد بیله‌سوار تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان اداری ـ آزمایشگاهی بیله‌سوار افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در جریان بازدید از این پروژه در بیله‌سوار اظهار داشت: ساختمان نمایندگی استاندارد در شهرستان مرزی بیله‌سوار از محل اعتبارات ملی و اختصاص مبلغی به ارزش 3 هزار و 164 میلیون ریال در حال تکمیل و آستانه افتتاح است.

وی ادامه داد: در سفری که استاندار اردبیل به شهرستان بیله‌سوار داشت از این پروژه بازدید کرده و با اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای اتمام محوطه‌سازی آن موافقت کرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل خواستار ارتقای نمایندگی استاندارد شهرستان بیله‌سوار به اداره شد و گفت: با توجه به مرزی بودن این شهرستان ضرورت دارد آزمایشگاه و همچنین ساختمان اداری استاندارد مجهز به تمام امکانات و چارت سازمانی مشخص باشد تا ارائه خدمات در این شهرستان با شرایط مطلوبی انجام گیرد.

علایی یادآور شد: با هدف حمایت از تولید داخلی و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بالا بردن کیفیت تولید داخلی افتتاح این پروژه در سال حماسه اقتصادی یکی دیگر از برگ‌های زرین موفقیت برای نظام اسلامی محسوب می‌شود که نسبت به تولید کیفی اهتمام جدی دارد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی نمایندگی استاندارد در بیله‌سوار می‌تواند در تسهیل روند توسعه تجارت خارجی و همچنین در نظارت و کنترل کالاهای بی‌کیفیت وارداتی و حمایت از واحدهای تولیدی داخلی میسر باشد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل افزود: برای ارتقای نمایندگی استاندارد استان به سطح اداره کل قرار بر این شد نامه‌ای با امضای استاندار اردبیل برای ریاست سازمان ملی استاندارد ایران ارسال شده تا مقدمات این کار نیز فراهم آید.

علایی به اهمیت موضوع استاندارد و همچنین ضرورت توجه و نظارت بیشتر بر امور کنترلی در کیفیت‌سنجی کالاها و خدمات اشاره کرد و گفت: ما امیدواریم در کشور زمینه‌ای فراهم آید تا همه به نشان استاندارد احترام قائل شده و نسبت به ایمن بودن این نشان در تولید کیفی اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما با مراقبت‌ها و اهداف کنترلی و پیشگیرانه سعی می‌کنیم جلوی برخی حرکت‌های سودجویانه را در حوزه ورود کالاهای بی‌کیفیت به بازار بگیریم تا زمینه برای سوء ‌استفاده فراهم نیاید.

انتهای پیام/62004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول