اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

کشتارگاه‌های سنتی بوشهر استانداردهای لازم را ندارند

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر کشتارگاه صنعتی نداریم و تعداد کشتارگاه‌های سنتی زیاد نبوده و استانداردهای لازم را ندارند.

کشتارگاه‌های سنتی بوشهر استانداردهای لازم را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت کشتارگاه‌های استان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به سلامت و بهداشت اظهار داشت: در جامعه امروزی اهمیت زیادی به بهداشت داده می‌شود و به هر میزان به بهداشت توجه کنیم به پیشرفت و توسعه بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و نهادهای ذیربط باید در بحث توسعه زیرساخت‌ها و ترویج فرهنگ سلامت اهتمام ورزند و هیچکس نباید در این زمینه کوتاهی کند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت کشتارگاه‌های استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر کشتارگاه صنعتی نداریم و تعداد کشتارگاه‌های سنتی هم زیاد نیست و کشتارگاه‌های سنتی هم استانداردهای لازم را ندارند.

رستمی بیان کرد: تلاش می‌کنیم کشتارگاه‌های استان را به بخش خصوصی واگذار کنیم و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که بخش خصوصی رغبت بیشتری برای ورود به این حوزه پیدا کنند.

وی با اشاره به لزوم احداث سردخانه در کشتارگاه دیلم گفت: از مسئولان دامپزشکی و شهرداری دیلم می‌خواهیم برآورد هزینه احداث این سردخانه را انجام دهند تا با تامین اعتبار لازم مشکلات این کشتارگاه حل شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برخورد با کشتارهای غیرمجاز افزود: دامپزشکی باید نظارت لازم را بر کشتارها در سطح شهرستان‌های مختلف داشته باشد و برای حفظ سلامت جامعه با کشتارهای غیرمجاز خانگی برخورد لازم صورت گیرد.

رستمی گفت: در شورای سلامت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تعداد جلسات آن بیشتر شده و هر ماه یک جلسه شورای سلامت برگزار شود تا بتوانیم مشکلات بهداشت را بهتر از گذشته برطرف کنیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول