اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خبر داد

مهلت 10 روزه برای استانداردسازی آسانسورهای ادارات

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: اداره کل استاندارد استان بوشهر، 10 روز به مدیران دستگاه‌ها مهلت داد تا نسبت به رفع نواقص و استاندارد نمودن آسانسورهای ساختمان‌های دولتی در بوشهر اقدام کنند.

مهلت 10 روزه برای استانداردسازی آسانسورهای ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازرسی که از دو سال پیش تاکنون از آسانسورهای اماکن دولتی این استان داشتیم، بیش از 90 درصد از آسانسورها دارای نواقص بحرانی بودند.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: با توجه به تذکرها و نامه‌هایی که از سوی این اداره‌کل و نیز استانداری بوشهر به اماکن دولتی مورد نظر ارسال شد، انتظار داشتیم این نواقص تا پایان سال 91 برطرف شوند.

وی بیان داشت: در آخرین بازرسی که توسط کارشناسان این اداره‌کل و نیز بازرسان شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده از آسانسورهای غیراستاندارد صورت گرفت، مشاهده شد که هیچ‌گونه اقدامی در جهت استاندارد کردن آسانسورها صورت نگرفته است.

بهره‌مند ادامه داد: به همین منظور صبح امروز کارشناسان این اداره‌کل با همکاری پلیس پیشگیری جهت پلمپ این آسانسورها وارد عمل شدند.

مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: با توجه به قول مساعدی که امروز مدیران دستگاه‌های دولتی دادند، مقرر شد، نهایتاً 10 روز آینده نسبت به رفع نواقص آسانسورها و استاندارد کردن آن‌ها اقدام کنند.

وی تأکید کرد: با پایان مهلت 10 روزه، در صورت غیراستاندارد بودن آسانسورهای ساختمان‌های دولتی، قطعاً گذشت نخواهیم کرد و کارشناسان استاندارد نسبت به پلمپ آسانسورها، اقدام قانونی صورت خواهند داد.

بهره‌مند با اشاره به اینکه ایمنی آسانسورها ارتباط مستقیم با جان شهروندان دارد، از ارگان‌های متولی و ذیربط خواست تا نسبت به رعایت استانداردها در نصب آسانسورها اماکن عمومی و شخصی حساسیت و جدیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول