اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان خبر داد

فعالیت 32 موسسه قرآنی در استان زنجان

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی زنجان از فعالیت 32 موسسه قرآنی در استان خبر داد.

فعالیت 32 موسسه قرآنی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‏الله قاسمی بعدازظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: استان در دوره‏ای به عنوان ام‏القری در کشور مطرح بود که امروزه به فراموشی سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه نبودن مرجع واحد یکی از مهم‏ترین خلل‏های اقدامات فرهنگی و قرآنی در استان زنجان است، خاطرنشان کرد: دستگاه‏های مختلف فرهنگی باید در راستای هم حرکت کنند و چشم و هم‌چشمی در کارهای فرهنگی نداشته باشند.

مدیر‌عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با بیان اینکه چشم و هم چشمی‏ها در کارهای فرهنگی خلل وارد می‏کند، تصریح کرد: این امر سبب تفاوت در سلایق دستگاه‏های فرهنگی نیز می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت‏های فرهنگی و قرآنی استان زنجان خروجی مناسبی داشته باشد، اضافه کرد: باید همه فعالیت‏های قرآنی زیر نظر اتحادیه موسسات قرآنی و با همکاری و مشورت دستگاه‏های فرهنگی اجرا شود.

قاسمی گفت: اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با همکاری موسسات زیر نظر، توانایی اجرای همه فعالیت‏های قرآنی استان را دارد.

وی با بیان اینکه تمرکز‌سازی اقدامات قرآنی و فرهنگی یکی از مهم‏ترین اهداف اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان به شمار می‏رود، یادآور شد: در حال حاضر 32 موسسه قرآنی فعال در استان وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی زنجان با بیان اینکه برخی از مسئولان اجرایی استان مجوز موسسه قرآنی دریافت کرده‏اند، افزود: اینگونه افراد فقط اسم موسسه را با خود یدک می‏کشند و انتظار حمایت مالی نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما بیشتر شدن تعداد موسسات قرآنی نیست، اضافه کرد: کیفیت فعالیت‏ها و برنامه‏های ارائه شده در این موسسات از اهمیت بالایی برخوردار است.

قاسمی با بیان اینکه باید برنامه‏های موسسات قرآنی استان زنجان به‏روز باشد، ادامه داد: فضای خوب آموزشی و تشکیل کلاس‏ها نیز اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه ضعف مدیریت فرهنگی و قرآنی در استان زنجان یکی دیگر از موضوعات مورد توجه محسوب می‏شود، گفت: باید در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول