اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه:

8 مدرسه قرآنی در بشرویه فعالیت می‌کنند

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه با اشاره به اینکه هشت مدرسه قرآنی در شهرستان بشرویه فعالیت دارند، گفت: از این تعداد دو مدرسه تخصصی قرآن هستند که همزمان با فعالیت‌های آموزشی فعالیت‌های قرآنی را انجام می‌دهند.

8 مدرسه قرآنی در بشرویه فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، جواد صارمی ظهر امروز در مراسم جشن شکرگزاری آموزش قرآن در این شهرستان اظهار کرد: طرح فراگیری قرآن دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی از طرح‌های وزارت آموزش و پرورش است که با هدف آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و ایجاد خاطره شیرین از کسب مهارت روخوانی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح ارتقای قرآن در پایه سوم ابتدایی در 33 روز اول هر روز به مدت یک ساعت روخوانی یک صفحه از قرآن به دانش‌‌آموزان آموزش داده شده و پس از آن هفته‌ای دو ساعت آموزش قرآن انجام می‌شود. 

صارمی تصریح کرد: توجه جدی به تربیت قرآنی و نیز آموزش قرآن کریم در آموزش و پرورش همیشه از مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان وزارت آموزش و پرورش بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه از شرکت 580 نفر از دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی این شهرستان در طرح ارتقای قرآن خبر داد و گفت: در این طرح توانایی خواندن قرآن و کسب مهارت روخوانی مدنظر است.

فعالیت هشت مدرسه قرآنی در شهرستان بشرویه

صارمی با اشاره به اینکه هشت مدرسه قرآنی در شهرستان بشرویه فعالیت دارند، اذعان داشت: از این تعداد دو مدرسه تخصصی قرآن هستند که همزمان با فعالیت‌های آموزشی فعالیت‌های قرآنی را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: در مدارس قرآنی سطح شهرستان یک هزار و 700 نفر که اکثرا از مقطع ابتدایی هستند خارج از ساعات آموزشی، آموزش قرآن را فرا می‌گیرند. 

انتهای پیام/69006/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول