اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور:

دارالقرآن کریم استان‌ها خط مقدم انجام فعالیت‌های قرآنی هستند

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور با اشاره به اهمیت جایگاه دارالقرآن کریم در استان‌های کشور گفت: این نهاد خط مقدم انجام فعالیت‌های قرآنی در سطح استان‌ها به شمار می‌رود.

دارالقرآن کریم استان‌ها خط مقدم انجام فعالیت‌های قرآنی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی قره‌شیخلو عصر امروز در نشست رؤسای ادارات تابعه و کارشناسان قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج اظهار کرد: دارالقرآن کریم استان‌ها باید در راستای کیفی کردن کلاس‌های قرآنی تلاش کنند و با دستگاه‌های فرهنگی که کارهای قرآنی انجام می‌دهند در تعامل باشند.

وی با اشاره به اینکه ارگان‌های فرهنگی فعالیت‌های قرآنی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: باید با اعمال سیاست‌های واگذاری طرح‌ها، اجرای طرح‌های قرآنی را به مردم واگذار کنیم.

وی افزود: انعکاس فعالیت‌های قرآنی و اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های قرآنی در ادارات فرهنگی ضروری است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور همچنین به توسعه بخش مردمی اشاره کرد و گفت: با وجود موسسات و خانه‌های قرآنی مردمی باید این بخش‌ها را توسعه داد و کارهای قرآنی را به سمتی سوق داد که مردم می‌خواهند.

قره‌شیخلو همچنین به بیمه فعالان قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: در طول سال گذشته تعداد زیادی از فعالان عرصه قرآنی به ارشاد اسلامی معرفی شدند تا در راستای بیمه شدن این افراد اقدام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست ضمن اشاره به اینکه در راستای ساماندهی مسئولان و مدیران خانه‌های قرآنی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است، افزود: نیروها باید در محضر قرآن فعالیت کرده و در این حوزه به خوبی نقش آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده موسسات قرآنی استان به خوبی فعالیت خود را انجام می‌دهند و با ساماندهی دارالقرآن کریم استان مشکلات حوزه قرآنی مرتفع شده است.

وی همچنین به راه‌اندازی سایت دارالقرآن کریم استان کردستان اشاره کرد و گفت: این سایت نیز در راستای انعکاس اخبار قرآنی و معرفی فعالان قرآنی اطلاع‌رسانی خوبی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالاتری نسبت به سایر استان‌های کشور هستیم و این امر گویای موفقیت دارالقرآن کریم استان در راستای انجام وظایف خود است.

انتهای پیام/79007/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول