اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س):

فعالیت‌های قرآنی موسسه بیت‌الاحزان بین‌المللی می‌شود

مدیر موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) با بیان اینکه فعالیت‌های این موسسه بین‌المللی می‌شود، گفت: راه‌اندازی شعبه‌ای از این موسسه در نجف اشرف از برنامه‌های امسال این موسسه قرآنی، فرهنگی است.

فعالیت‌های قرآنی موسسه بیت‌الاحزان بین‌المللی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ایجاد این شعبه فعالیت‌های این موسسه که تاکنون حدود 120 شعبه در کشور دارد بین‌المللی و فراملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی در دهستان خیر شهرستان قرآنی استهبان 17 سال است که به اوج خود رسیده است گفت: این دهستان امروز به یک مرکز بزرگ قرآنی در کشور تبدیل شده است و سالانه حافظان قرآن بسیاری در این موسسه تربیت شده و به عنوان سفیر به دیار خود در سراسر کشور باز می‌گردند.

این مدرس قرآن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز ساخت دومین مدرسه بزرگ شبانه‌روزی این موسسه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع، گفت: این مدرسه ظرفیت گنجایش بیش از یک‌هزار قرآن‌آموز را دارد که می‌شود با برنامه‌ریزی سالانه یک‌هزار حافظ کل قرآن تربیت و به عنوان سفیر به سراسر کشور اعزام کرد.

شاهسونی تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل این مدرسه شبانه‌روزی نیازمند حمایت مسئولان به ویژه نیک‌اندیشان قرآنی هستیم.

وی بیان داشت: این موسسه در حال حاضر بیش از 50 ساختمان فعال دارد و به طور میانگین برای 600 نفر اشتغالزایی کرده است.

مدیر موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس شبانه‌روزی این موسسه قرآنی ابراز داشت: این ثبت نام تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول