اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه قرآن و حدیث جامعه‌المصطفی عنوان کرد

تحصیل 500 طلبه از 50 ملیت در مدرسه قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی

مدیر مدرسه قرآن و حدیث جامعه‌المصطفی العالمیه با بیان اینکه در این مدرسه هم اکنون طلابی از 50 ملیت حضور دارند گفت: بیش از 500 نفر طلبه در حال حاضر در مدرسه قرآن و حدیث تحصیل می‌کنند.

تحصیل 500 طلبه از 50 ملیت در مدرسه قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد علی رضایی اصفهانی عصر امروز در دیدار جمعی از طلاب خارجی جامعة‌المصطفی با آیت‌الله مکارم شیرازی در دارالقرآن علامه طباطبایی اظهار کرد: مدرسه قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی العالمیة 14 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در ابتدا تعداد شاگردان این مدرسه 30 نفر در سال 78 بود اما به تدریج تعداد آنها افزایش چشمگیری یافت.

مدیر مدرسه قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه امروزه در این مدرسه طلابی از 50 ملیت حضور دارند گفت: بیش از 500 نفر طلبه در حال حاضر در مدرسه قرآن و حدیث تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: در گروه تفسیر و قرآن جامعة المصطفی فعالیت‌هایی در زمینه حدیث، قرائت، قرآن و علوم و مباحث میان رشته‌ای صورت می‌گیرد.

رضایی اصفهانی خاطرنشان کرد: تفسیر ارزشمند المیزان اثر علامه طباطبایی و تفسیر نمونه که توسط آیت‌الله مکارم شیرازی به رشته تحریر درآمده جزو متون اصلی درسی طلاب تحصیل کننده در این مدرسه هستند.

مدیر مدرسه قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه طلاب غیر ایرانی پیام قرآن را به کشورهای خود می‌برند گفت: امیدواریم فعالیت‌های این مدرسه موجب رونق اقدامات پژوهشی و تحقیقی در کشورهای دیگر هم بشود.

انتهای پیام/78004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول