اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دارالقرآن کریم:

فعالیت 70 هزار معلم قرآنی/2700 مؤسسه قرآنی در سطح کشور دایر است

رئیس سازمان دارالقرآن کریم گفت: با اشاره به تعداد معلمان قرآنی در سطح کشور افزود: هم‌اکنون 70 هزار معلم قرآنی در کشور فعالیت دارند.

فعالیت 70 هزار معلم قرآنی/2700 مؤسسه قرآنی در سطح کشور دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در جریان دیدار رئیس دارالقرآن کریم کشور با ایشان در سنندج اظهار کرد: باید از تبدیل شدن قرآن کریم به  کالای تجاری جلوگیری کرده و بهترین استفاده و بهره را از این کلام الهی ببریم.

وی با اشاره به ایجاد کرسی تلاوت و انجام کارهای قرآنی گسترده در دانشگاه‌ها، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در استان انجام شده است، اما باید این فعالیت‌ها گسترده‌تر شود.

وی همچنین به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: این سازمان‌ها باید برای ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی به میدان عمل وارد شوند و بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت تربیت حافظان قرآنی یادآور شد: باید سرمایه‌گذاری لازم در این بخش صورت گیرد و از مفسرین و علمای قرآنی نیز برای آموزش قرآن کریم استفاده شود.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در دارالقرآن کریم کشور اظهار کرد: برگزاری 50 دوره آموزشی، ساماندهی تشکل‌های مردمی و قرآنی، راه‌اندازی موسسات و خانه‌های قرآنی در سطح کشور از جمله اقدامات انجام شده توسط سازمان دارالقرآن کریم کشور است.

مهدی قره‌شیخلو با اشاره به تعداد معلمان قرآنی در سطح کشور افزود: هم‌اکنون 70 هزار معلم قرآنی در کشور فعالیت دارند.

وی در پایان به تعداد موسسات و خانه‌های قرآنی در کشور اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون دو هزار و 500 خانه قرآنی و دو هزار و 700 موسسه قرآنی در سطح کشور فعالیت دارند.

انتهای پیام/79007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول