اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر مس‌سرچشمه

یادواره شهدای صنعت مس برگزار شد

چهارمین یادواره شهدا صنعت مس و دو شهید گمنام شهر مس‌سرچشمه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) در سالن تربیت‌بدنی این شهر برگزار شد.

یادواره شهدای صنعت مس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، چهارمین یادواره شهدای صنعت مس کشور و دو شهید گمنام شهر مس با حضور استاندار، مدیرعامل شرک ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه در این یادواره با تسلیت شهادت امام هادی (ع) و گرامیداشت یاد شهدا و تاکید بر حضور گسترده در انتخابات اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بر خود واجب می‌دانیم که با حضور پر رنگ در انتخابات حماسه سیاسی را محقق کنیم.

حمیدرضا سعیدی افزود: مجموعه مس می‌کوشد تا با همکاری و همدلی در راستای تحقق یافتن حماسه اقتصادی گام بردارد و به برکت خون شهدا بر تولیدات خود بیفزاید.

به گزارش فارس، برای نخستین‌بار نماهنگ شهیدان مس در این یادواره اجرا شد، این نماهنگ سروده علی حیدرزاده و آهنگ‌سازی کامران گلستانیان و امیرحسین بخشی و اجرا و خوانندگی آن را رضا مریمی انجام داده است.

انتهای پیام/80016/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول