اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد بزرگداشت شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

برگزاری یادواره شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج

در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد حسینیه ثارالله یاسوج به عنوان محل برگزاری یادواره شهدای« پدخندق» این استان مشخص شد.

برگزاری یادواره شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه ستاد بزرگداشت شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد با حضور نیمی از اعضا در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

در این نشست هر کدام از دستگاه‌ها برنامه‌ها و میزان آمادگی خود در برگزاری هر چه باشکوه‌‌تر یادواره شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کردند.

امین کمالوندی با اعلام آمادگی کامل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره شهدای «پدخندق» و اجرای برنامه‌های محوله اذعان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی کامل در اجرای برنامه کارگردانی و اجرای برنامه باید به دستگاه مشخصی محول شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت‌های هنری هنرمندان در برگزاری هرچه با شکوه‌تر یادواره شهدای «پدخندق» را مهم خواند و گفت: با نگرش و نگاه هنری می‌توان برنامه‌ای متفاوت و در خور شان شهیدان والامقام اجرا کرد.

عدم حاشیه‌سازی سیاسی در یادواره شهدای «پدخندق»

داریوش دبیقی نیز در این نشست اظهار کرد: برنامه‌های صدا و سیمای استان باید در این ایام به صورت دسته‌بندی شده باشد تا متناسب با برنامه تبلیغات لازم از اول تیرماه از صدا و سیمای استانی پخش شود و تیزرهای تبلیغاتی نیز در راستای دعوت از مردم در بخش‌های مختلف سیمای استانی اعلام و پخش شود.

معاون صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به حساسیت موضوع و جو حاکم بر کشور و استان اذعان کرد: نباید یادواره شهدای «پدخندق» حاشیه سیاسی داشته باشد تا بتوان با هماهنگی بخش‌های مختلف این برنامه را از طریق سیمای ملی اعلام و پوشش خبری داد.

این مسئول استانی با اعلام آمادگی کامل در اجرای برنامه و پوشش کامل آن تصریح کرد: صدا و سیما استان نهایت همکاری لازم در اطلاع‌رسانی و تبیین عملیات «پدخندق» را دارد و از مصاحبه‌ها و تله فیلم‌های متناسب آرشیو شده با یادواره استفاده خواهد کرد.

تشریح برنامه‌های یادواره شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های یادواره شهدای «پدخندق» پرداخت و گفت: قرائت قرآن توسط بستگان شهدای پدخندق یا در صورت عدم حضور از قاریان برجسته و بنام استانی استفاده شود.

سید حسین صابری اجرای سرود ملی را از وظایف گروه موزیک سپاه عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و اجرای نماهنگ و تله‌فیلم از وظایف صدا و سیمای استانی بوده، همچنین تبلیغات بیرونی از وظایف محوله بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، بنیاد شهید و شهرداری است.

وی سخنران جلسه ستاد بزرگداشت شهدای «پدخندق» را سید ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب «پایی که جاماند» اعلام کرد و گفت: شعرخوانی از وظایف محوله بنیاد حفظ آثار، فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری است.

گفتنی است در این نشست چند ساعته بر نحوه برگزاری یادواره شهدای «پدخندق» و میزان آمادگی دستگاه‌ها و مکان مشخص و متناسب با برنامه تبادل نظر شد.

بر این اساس و با رایزنی‌های لازم حسینیه ثارالله یاسوج بهترین مکان برای برگزاری یادواره شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول