اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا(ع) مازندران:

یادواره شهدای گردان سیدالشهدا(ع) به 13 تیر موکول شد

مسئول ستاد یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا(ع) لشکر ویژه 25 کربلای مازندران گفت: 13 تیرماه یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا(ع) لشکر ویژه 25 کربلا برگزار می‌شود.

یادواره شهدای گردان سیدالشهدا(ع) به 13 تیر موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز اعضای ستاد یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در نشستی با سردار رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا، پیرامون چگونگی برگزاری یادواره شهدای این گردان به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

از آنجایی که تیر ماه برای این گردان یکی از ماه‌های پرخاطره است، به همین دلیل این ماه را برای برگزاری یادواره انتخاب کردند.

مسئول ستاد یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا(ع) لشکر ویژه 25 کربلا گفت: این یادواره قرار بود در 19 اردیبهشت امسال مصادف با سالروز شهادت سردار شهید ناصر بهداشت فرمانده محور چنگوله و گردان حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شود که بنا به دلایلی به 13 تیر ماه موکول شد.

علی اکبر خنکدار افزود: سخنران این مراسم "سردار کمیل کهنسال" است که او اطلاعات جامعی از این گردان از بدو تشکیل تا پایان جنگ دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این یادواره از همه رزمندگان و خانواده‌های شهدای این گردان دعوت می‌شود و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) قائمشهر محل برگزاری این یادواره خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این یادواره گردهمایی 100 نفر از رزمندگان این گردان در سالروز شهادت شهید بهداشت است که در این روز رزمندگان قدیمی گردان با مسابقه تیراندازی به استقبال یادواره در تیر ماه خواهند رفت.

وی یادآور شد: سخنران این گردهمایی که پیش درآمد یادواره بزرگ است "حجت‌الاسلام مسرور" از رزمندگان این گردان خواهد بود.

خنکدار، گردان حمزه را از قوی‌ترین و کارآمدترین گردان‌های لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس دانست و در پایان گفت: ما معتقدیم شور و حال زمان جنگ این گردان را باید بین جوانان انقلابی نهادینه کنیم.

انتهای پیام/2296/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول