اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد بزرگداشت شهدای «پدخندق»:

تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها در یادواره شهدای «پدخندق» مؤثر است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد بزرگداشت شهدای «پدخندق» این استان گفت: تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این یادواره می‌تواند مؤثر واقع شود.

تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها در یادواره شهدای «پدخندق» مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز دومین جلسه ستاد شهدای «پدخندق» با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، معاون صدا و سیما، رئیس حوزه هنری و تنی چند از مسئولان و متولیان در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

سید حسین صابری در این نشست گفت: تاریخ دفاع مقدس یکی از نقاط برجسته تاریخ ایران اسلامی است که در آن صفحات ویژه‌ای مربوط به دلاورمردان ایران وجود دارد و عملیات «پدخندق» از رشادت‌های دلاورمردان کهگیلویه و بویراحمدی است و باید یاد و خاطره این شهیدان گلگون‌کفن نیز گرامی داشته شود و برنامه‌ای در خورشأن آن‌ها برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای به فرموده مقام معظم رهبری در راستای مقام والای شهیدان کرد و گفت: معظم‌له فرموده‌اند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اصل شهادت کمتر نیست» از این رو ما باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و برنامه‌ای متناسب با شأن شهیدان عملیات «پدخندق» برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از آگاه شدن از عملیات غرورآفرین دلاورمردان کهگیلویه و بویراحمد در اولین فرصت جلسه‌ای به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهیدان در دستور کار قرار گرفت که انتظار می‌رود کلیه متولیان امر همکاری لازم را داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقدمات و مذاکرات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای «پدخندق» برگزار شده و رایزنی‌های لازم نیز صورت گرفته، انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی همکاری لازم در این خصوص را انجام دهند.

صابری تصریح کرد: چهارم تیرماه هر سال در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد تاریخی به یاد ماندنی خواهد بود که در سال‌جاری و به مناسبت یادواره شهدای عملیات «پدخندق» برنامه‌های متفاوت و گسترده‌ای با حضور خانواده‌های شهدای این عملیات برگزار می‌شود.

این مسئول به عمده برنامه‌های یادواره شهدای «پدخندق» اشاره کرد و گفت: نماهنگی در ارتباط با این عملیات، برگزاری نمایشگاه کتب دوران دفاع مقدس، نقل خاطره‌گویی و شعرخوانی و ارائه مقاله توسط یکی از بستگان شهدای عملیات پدخندق از برنامه‌های مهم در این روز است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری هرچه با شکوه‌تر یادواره حماسه «پدخندق» را نیازمند همکاری هر چه بیشتر متولیان امر دانست. 

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول