اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی عشایر چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از اجرای یادواره شهدای فرهنگی عشایر استان همزمان با هفته معلم خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی عشایر چهارمحال و بختیاری

علی‌اصغر ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهید مطهری در احاطه علمی، نو بودن مطالب، پاسخگویی به سؤالات و مسائل روز و ژرف‌نگری بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک معلم خوب، گفت: اخلاص در نیت و عمل، تقید به عمل صالح، حسن خلق و فروتنی، علو همت و عفت نفس، عالم به مقتضیات زمان، ایجاد زمینه برای شکوفایی، رشد، تفکر و تعقل و معنویت در دانش‌آموزان از ویژگی‌های یک معلم خوب است.

ایزدی ادامه داد: شهید مطهری خادم اسلام و قرآن بود و آموخته‌های خود را در پاسخگویی به نیازهای زمانه، رفع شبهات دینی و مبارزه با انحرافات فکری، فلسفی و اعتقادی به کار می‌بست.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اضافه کرد: برگزاری همایش سرگروه‏ها و مربیان شجره طیبه صالحین، اجرای مسابقه وبلاگ‌نویسی، برپایی نمایشگاه کتاب، 18 نشست بصیرتی برای فرهنگیان، گلباران و عطر‌افشانی قبور مطهر شهدای فرهنگی در سراسر استان از جمله این برنامه‌ها محسوب می‏شود.

وی افزود: اجرای میدان تیر ویژه خواهران بسیجی فرهنگی، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، صبحگاه مشترک فرهنگیان در تمامی ادارات، اجرای یادواره شهدای فرهنگی عشایر و فارسان و سرکشی از خانواده معظم شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‎شود.

ایزدی ادامه داد: برگزاری مسابقه بزرگ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از منظر ولایت، صعود فرهنگیان ورزشکار به زردکوه، تجلیل از برگزیدگان مسابقه قدر قلم و مسابقه بزرگ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان است.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول