اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی خبر داد

فعالیت بزرگترین پایانه مسافربری شمال آذربایجان غربی در خوی

شهردار خوی گفت: بزرگترین پایانه مسافربری شمال آذربایجان غربی در خوی فعالیت می‌کند.

فعالیت بزرگترین پایانه مسافربری شمال آذربایجان غربی در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حسن کربلایی‌خلیلی در بیست و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان‌های پایانه‌های کشور که در شهر خوی برگزار شد، با گرامی داشتن حضور مسئولان پایانه‌های کشور در خوی، با اشاره به ویژگی‌های شهرستان خوی، اظهار داشت: با نگاهی به آثار تاریخی و جغرافیای قدیمی خوی، تغییر چهره سنتی به صنعتی شهر مشهود بوده و این شهر توسعه خوبی در حوزه شهرسازی شاهد است، گرچه همچنان کشاورزی بخش عمده‌ای از فعالیت بخش‌های مختلف خوی را در برگرفته است.

وی با اشاره به وجود بزرگترین پایانه تخمه آفتابگردان و عسل و فرش در سطح کشور در خوی، تصریح کرد: فرش خوی نیز برند شناخته شده کشور بوده و از دیگر محصولات مرغوب و صادراتی خوی به شمار می‌آید.

شهردار خوی با اشاره به ساخت بزرگترین پایانه شمال استان در خوی، گفت: پایانه مسافربری شهید حنیفه درستی خوی یکی از پروژه‌های فاخر در سطح شمال غرب کشور است که در سال 87 همزمان با سفر هیئت محترم دولت به شهرستان خوی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در این مجمع دو روزه مسئولان پایانه‌های مسافربری کشوری به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص مدیریت شهری و مدیریت سامانه‌های مسافربری پرداختند و بعد از اتمام جلسات، حاضران از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر خوی بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/61001/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول