اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

150 کارگر شهرداری تویسرکان تجلیل شدند

طی مراسمی از 150 کارگر شهرداری با حضور فرماندار تویسرکان تجلیل شد.

150 کارگر شهرداری تویسرکان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، طی مراسمی با حضور حسین‌علی شرکائی، فرماندار شهرستان تویسرکان، عزیرالله مالمیر شهردار و اعضای شورای شهر از 150 کارگر شهرداری تجلیل شد.

در آیین تجلیل از کارگران شهرداری، شرکائی با اشاره به اینکه کارگران گروه زحمتکش و خستگی‌ناپذیر هستند، اظهار داشت: کارگران قشر بی‌ریا و بی‌ادعایی هستند که توانستند به خوبی در همه صحنه‌ها از انقلاب صیانت کنند.

وی، یکی از عناصر مهم توسعه هر کشور را نیروی انسانی توانمند و منابع ارزشمند اعلام کرد و ابراز داشت: کارگران از نیروهای ارزشی و سخت‌کوش کشور ما هستند که بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که حتی لحظه‌ای از زندگی آنها به بیهودگی سپری نشده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه کارگران نیروی فعال و پویای جامعه در آبادانی کشور هستند، اضافه کرد: این قشر کوشا و تلاش‌گر نقشی بی‌بدیل در شکوفا شدن بدنه اقتصاد، رشد تولیدات و صنعت کشور دارند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و چهارمین انتخابات شورا‌های شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در 24 خردادماه اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند، پس همه باید در رقم زدن حماسه‌ای بی‌نظیر وارد صحنه شویم، چراکه دشمن در کمین نشسته و از هر فرصتی به نفع خود بهره‌برداری می‌کند.

 کارگران از ارکان حیات اقتصاد کشور هستند

شهردار تویسرکان نیز با بیان اینکه کارگران موتور محرکه فعالیت‌ها و اقتصاد سالم به شمار می‌روند، تصریح کرد: در دین مبین اسلام به کار و کوشش سفارش زیاد شده و کارگر نیز در جایگاه و مرتبه بالایی قرار دارد.

عزیزالله مالمیر با تأکید بر اینکه کارگران در پیشرفت و رشد جامعه نقش‌آفرینی حائز اهمیتی دارند، گفت: کارگران از ارکان حیات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند و در تحقق حماسه اقتصادی نیز نقش مهمی دارند.

وی در پایان سخنانش تعداد کارگران شهرداری را 150 نفر اعلام کرد و افزود: همه کارگران شهرداری زیرپوشش بیمه هستند.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول