اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی:

حریم شهر و مبلمان شهری فیرورق نابه سامان است

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی با انتقاد از وضع نابه سامان حریم شهر و مبلمان شهری فیرورق، گفت: اصلاح بنیادین ساختار مبلمان شهری، ساماندهی کارخانه آسفالت و ساماندهی امور شهری فیرورق اولویت‌های کاری شهرداری باشد.

حریم شهر و مبلمان شهری فیرورق نابه سامان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از خوی، دوشنبه شب مراسم معارفه شهردار جدید شهر فیرورق با حضور میرسیاوش اسبقی، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی، اعضای شورای شهر فیرورق و جمعی دیگر از مسئولان در شهرداری شهر فیرورق خوی برگزار شد.

میرسیاوش اسبقی در این مراسم با تاکید بر وجود اخلاص و کار برای خدا در انجام مسئولیت‌ها، اظهار داشت: اگر خدمت به مردم با دید وظیفه و توفیق باشد، منجر به تعالی و پیشرفت انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم برای انجام کارهایشان، نباید گرفتار سیستم‌های اداری شوند، افزود: شهرداری باید در ساماندهی امور و ایجاد انگیزه در کارکنان طوری عمل کند تا خلاقیت‌ها و استعدادها به فعلیت تبدیل شوند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بخش خصوصی برای حل مشکلات شهری، تصریح کرد: دولت برای حل تمام امور کشور ناتوان است و باید از طریق اصل 44 قانون اساسی بخشی از خدمات دولت را به بخش خصوصی واگذار کرد.

اسبقی افزود: لذا باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی با نظارت بخش دولتی در راستای رفع هر چه بیش‌تر مشکلات شهر استفاده شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی با انتقاد از وضع نابه سامان حریم شهر و مبلمان شهری فیرورق، اظهار داشت: اصلاح بنیادین ساختار مبلمان شهری، ساماندهی کارخانه آسفالت و ساماندهی امور شهری فیرورق باید از اولویت‌های کاری شهرداری برای توسعه و پیشرفت فیرورق باشد.

شایان ذکر است در این جلسه هدایت خادم حسینی به عنوان شهردار جدید شهر فیرورق معرفی و از خدمات شوقعلی باقری سرپرست شهرداری فیرورق تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول