اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه شهرکرد

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در این دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه‌ها خبر داد.

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه شهرکرد

 مهدی رادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه 21 تا 27 اردیبهشت به نام هفته خوابگاه‌ها نامگذاری شده اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در دانشگاه شهرکرد در حال اجرا است.

وی همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه و همچنین تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان را در برگزاری هر چه بهتر برنامه‎‌های هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه شهرکرد را ضروری عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، انتشار نشریات، مسابقه آشپزی و تهیه غذاهای محلی، مسابقه کتابخوانی، کاریکاتور و اهدای گلدان‌های گل به خوابگاه‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجر در دانشگاه شهرکرد به مناسبت هفته خوابگاه‌ها است.

این مسئول ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در خوابگاه‌ها، انتخاب اتاق‌های نمونه خوابگاهی، بازدید مسئولان، اساتید و والدین دانشجویان از خوابگاه‌‍‌های دانشجویی،  برپایی نمایشگاه هنری و فرهنگی دانشکده هنر فارسان و تقدیر از دانشجویان نمونه و مؤثر در اداره خوابگاه‌های دانشجویی در طول هفته خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دانشگاه شهرکرد به مناسبت هفته خوابگاه‌ها است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در هر روز از هفته خوابگاه‌ها برنامه‎‌های متنوعی در دانشگاه شهرکرد اجرا می‌شود، اذعان داشت: در روز نخست هفته خوابگاه‌ها برنامه‌های زندگی خوابگاهی دانشجویان و تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و همچنین در روز دوم این هفته برنامه‌های خوابگاه، خانواده و فرهنگ اجرا شد که مورد استقبال دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سومین روز از هفته خوابگاه‌ها برنامه‌های خوابگاه و مشارکت مردمی و توسعه خوابگاه های غیردولتی و در روز چهارم برنامه‌های خوابگاه، نوآوری و مدیریت بهتر انجام خواهد شد.

رادفر بیان داشت: در روز پنجم از هفته خوابگاه‌ها زندگی جمعی و مشارکت دانشجویان در مدیریت اجرایی و کارآفرینی با رویکرد استفاده مناسب و اقتصادی از اوقات فراغت دانشجویان در روز ششم، برنامه‌های خوابگاه، ورزش، ایمنی و سلامت و بیمه دانشجویی و همچنین در هفتمین روز از هفته خوابگاه‌ها خوابگاه سازی، ارزش اسلامی، نیاز ملّی و هدفمند سازی خدمات اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/68001/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول