اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی نیازمند حمایت خیران است

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: توسعه خوابگاه‌های دانشجویی نیازمند تلاش جهادی خیران است.

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی نیازمند حمایت خیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل اسدی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از 21 تا 27 اردیبهشت به نام هفته خوابگاه‌ها نامگذاری شده، اظهار داشت: این بهانه‌ خوبی است که در زمینه کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت خوابگاه نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، گفت: در برنامه چهارم توسعه کشور آمده که ساخت و فعالیت‌های مربوط به خوابگاه‌ها باید به سمت مشارکت‌های مردمی سوق داده شود.

اسدی جلوگیری از توزیع انفرادی دانشجویان در خانه‌های سطح شهر را یکی از دغدغه‌های دانشگاه شهرکرد دانست و خاطرنشان کرد: خیرانی که تصمیم به انجام یک امر خداپسندانه دارند می‌توانند در زمینه ساخت خوابگاه و حتی دانشگاه سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: ظرفیت وسیعی توسط خیران در سطح کشور به وجود آمده و ما تلاش می‌کنیم با شناخت ظرفیت‌ها در سطح استان و کشور از این توان در مسیر توسعه فعالیت‌های دانشگاه بهره‌مند شویم چرا که این استان قابلیت توسعه آموزش عالی را دارد.

رئیس دانشگاه شهرکرد وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه را مطلوب عنوان کرد و افزود: خوابگاه دختران دانشگاه شهرکرد جزو بهترین خوابگاه‌های سطح کشور است و از تمامی امکانات رفاهی، وسایل ورزشی و سلف سرویس مناسب برخوردار است.

اسدی از کسب رتبه 25 این دانشگاه در قبولی مقطع دکتری در کشور خبر داد و بیان داشت: این دانشگاه در زمینه قبولی کارشناسی ارشد نیز در سطح کشور رتبه 17 را کسب کرده است.

شایان ذکر است در پایان این نشست از خبرنگارانی که در برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور حضور فعال داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول