اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع آموزش عالی بویین زهرا انتقاد کرد

نبود خوابگاه دانشجویی در بویین زهرا

رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان بویین زهرا نداشتن خوابگاه برای این واحد دانشجویی را نقص دانست و بر بهره‌گیری از کمک‌های خیران تأکید کرد.

نبود خوابگاه دانشجویی در بویین زهرا

محمد انیسه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی شهر بویین زهرا در مرداد‌ ماه سال 90 با پیگیری‌های مسئولان و نماینده مجلس شورای اسلامی افتتاح و در تیر ماه سال 90 نیز با 48 دانشجو در دو رشته مهندسی صنایع و کامپیوتر (نرم‌افزار) آغاز به کار کرد و هم‌اکنون 230 دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهر بویین زهرا تصریح کرد: در سال گذشته تعدادی اعضای هیئت علمی به صورت تمام وقت جذب این مرکز دانشگاهی شده و تعدادی نیز به عنوان دانشجوی بورسیه دکتری جذب شدند و نیز چهار رشته جدید در ترم جدید در این واحد دانشگاهی ایجاد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه چهار استادیار تمام‌وقت طی سال گذشته جذب مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهر بویین زهرا شدند، تصریح کرد: در فرآیند جذب به دنبال این هستیم تا طی دو ماه آینده پرونده‌های فراخوان را بررسی کرده و اساتید مورد نیاز را برای تدریس این مرکز جذب کنیم.

وی عنوان کرد: به غیر از تعداد اندکی از اساتید، مابقی استادان این مرکز آموزش عالی دارای مدرک دکترا یا دانشجوی دکتری هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهر بویین زهرا با اشاره به اعلام آمادگی تعدادی از دانشجویان مرکز آموزشی این شهرستان برای راه‌اندازی واحد بسیج دانشجویی در این مجتمع عنوان کرد: مجتمع آموزش عالی بویین زهرا دارای یک کتابخانه با 320 عضو بوده و 500 تا 600 جلد از کتاب‌های مورد نیاز نیز تاکنون برای تجهیز کتابخانه این واحد دانشگاهی خریداری شده است و نیز از افراد خیر نیز در امر ترویج و خرید کتاب استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از چندین خیر برای ساخت خوابگاه دانشجویی برای این واحد دانشگاه دعوت به عمل آمده است و در حال حاضر در این بخش در مضیقه قرار داریم، بیان کرد: کار ساخت خوابگاه این واحد دانشگاهی هنوز اجرایی نشده است و استفاده از ظرفیت‌های خیرین برای ساخت خوابگاه این واحد دانشگاهی ضروری است.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهر بویین زهرا ابراز داشت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز هم‌پای خیران در امر ساخت خوابگاه‌های دانشجویی مشارکت داشته و به میزان آنچه خیران می‌پردازند وزارت علوم نیز کمک ارائه می‌کند.

انیسه با تصریح متفاوت بودن نیاز‌ها و انتظارات دانشجویان متناسب با نوع دانشگاه‌ها عنوان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویان امری مهم و لازمه توسعه علمی است.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول