اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس:

اصلی‌ترین نیاز ورزش سرخس احداث خوابگاه ورزشی است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس گفت: به عنوان اولین اولویت در سال 92، باید برای ساخت خوابگاه ورزشی و سالن اختصاصی بانوان در شهرستان، برنامه‌ریزی شود.

اصلی‌ترین نیاز ورزش سرخس احداث خوابگاه ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، رضا محمدیان اظهار داشت: یکی از عواملی که باعث رشد و پیشرفت هر چه بیشتر ورزشکاران می‌شود، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی با حضور ورزشکاران سراسر استان است که در حال حاضر به دلیل نبود خوابگاه مناسب در شهرستان با دشواری انجام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم احداث سالن اختصاصی ورزشی بانوان در این شهرستان افزود: به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی بانوان احداث این سالن از نیازهای مهم شهرستان است که امیدواریم در سال جاری با تامین اعتبارات محقق شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس وضعیت تنها استخر شنای موجود در این شهرستان با توجه به گرمای شدید منطقه درشش ماه از سال را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: با استقبال بالایی که برای استفاده از امکانات این استخر در فصول گرم سال می‌شود، ضرورت ایجاد سونا و جکوزی در این استخر و احداث استخرهای رو باز و سرپوشیده بیشتر در شهرستان احساس می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس با اشاره به احداث ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس در سال 91، بیان کرد: تلاش کردیم فضای حدود 600 متری محوطه اداره ورزش و جوانان را با تجهیز کردن به ملزومات ورزشی به سرانه ورزشی شهرستان اضافه کنیم.

وی در رابطه با برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان در سال گذشته، گفت: علاوه بر اعزام‌هایی که به مسابقات استانی و کشوری در سال گذشته داشتیم، رقابت‌های چند جانبه کاراته و جودو نیز به مناسبت‌های مختلف در سرخس برگزار شد.

محمدیان با اشاره به دعوت از علی باغوش، فرنگی کار نوجوان شهرستان سرخس به اردوی تیم ملی کشتی ایران، خاطرنشان کرد: مهدی روانبخش که در رشته مچ اندازی موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شده بود را نیز می‌توان به عنوان یکی دیگر از افتخارات شهرستان سرخس در حوزه ورزش قهرمانی نام برد.

انتهای پیام/70005/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول