اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم‌

نمایشگاه فعالیت‌ خوابگاه‌های دانشگاه باهنر افتتاح شد

نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

نمایشگاه فعالیت‌ خوابگاه‌های دانشگاه باهنر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان ظهر امروز با حضور رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم‌، مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان و جمعی از مسئولان دانشگاهی افتتاح شد.

‌حسین اکبری معاون فرهنگی‌ اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته خوابگاه‌ها‌ از 18 تا 23 اردیبهشت ماه برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در پنج غرفه طراحی شده است، افزود: غرفه اول آن به مسائل فرهنگی و دستاوردهای دانشجویان طی سال اختصاص داده شده است.

اکبری عنوان کرد: دومین غرفه این نمایشگاه در حوزه فعالیت‌های تربیت بدنی است در این بخش فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی که در طی سال برگزار شده‌ به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌ای با عنوان مرکز مشاوره خاطر نشان کرد: در این غرفه عملکرد یک ساله مرکز مشاوره به نمایش گذاشته شده است.

اکبری ابراز داشت: در چهارمین غرفه این نمایشگاه حوزه اداره تغذیه خوابگاه‌ها و فعالیت‌های در سطح خوابگاه‌ها طی سال به نمایش گذاشته شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان غرفه شاهد و ایثارگر و نهاد رهبری را از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این غرفه فعالیت‌های فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه باهنر عرضه شده و دانشجویان با فعالیت‌ها و وظایف نهاد رهبری در دانشگاه آشنا می‌شوند.

اکبری هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه عملکرد فعالیت‌های فرهنگی واحدهای مختلف دانشگاه و آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/80017/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول