اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

کرمان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

فرماندار کرمان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کرمان فراهم است و آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه داریم.

کرمان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان اظهار داشت: با توجه به جایگاه والای معلمان در جامعه، آنها می‌توانند در خلق انتخابات حماسی و حضور پرشور آحاد مختلف مردم نقش وی‍ژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران امر انتخابات افزود: ایشان بر حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه سیاسی و ثبت برگ زرین دیگری همچون دیگر انتخابات در تاریخ نظام و انقلاب تاکید داشتند.

سعیدی با بیان اینکه تبیین نقش انتخابات در آینده کشور از وظایف معلمان و فرهنگیان است، خاطر نشان کرد: بی‌شک حضور گسترده ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی، نقشه‌های شوم دشمنان را همچون 35 سال گذشته نقش بر آب می‌کند.

فرماندار کرمان معرفی شایسته دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دیگر وظایف معلمان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در سطح محلی از همه نامزدها درخواست می‌شود در جلسات انتخاباتی خود بر حضور حماسی آحاد مردم در روز 24 خرداد تاکید کنند.

سعیدی بیان داشت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کرمان فراهم است و آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه داریم.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول