اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انتخابات شهرستان اشتهارد:

اشتهارد آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشتهارد از ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور مردم این شهرستان در انتخابات آتی خبر داد.

اشتهارد آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، ابراهیم شاه‌بیگ ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان اشتهارد اظهار داشت: برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در این انتخابات تلاش خواهیم کرد و زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری را فراهم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تلاش مسئولان برگزارکننده انتخابات در اشتهارد برای حضور در انتخابات بسیار بیشتر شده است.

این مسئول با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که یاوه‌های دشمنان درباره این انتخابات به واقعیت تبدیل شود افزود: البته ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به گفتن این یاوه‌های دشمنان آگاهی دارند و مطمئن هستیم که سخنان پوچ و بی‌اساس دشمنان هیچ تأثیری در روند برگزاری این انتخابات و حضور مردم در صحنه نخواهد داشت.

شاه‌بیگ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با شعار سال که حماسه سیاسی و اقتصادی است اظهار داشت: حماسه سیاسی از مأموریت‌های اصلی ما است که یکی از مصادیق آن برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی لازمه تحقق این امر را به کارگیری توان و همه تلاش مسئولان برگزارکننده انتخابات در جهت صیانت و سلامت کامل از آرای مردم برشمرد و گفت: هدف دشمن برگزار نشدن مطلوب انتخابات در کشور است و برای دستیابی به این هدف سناریوهای مختلفی را برای خودشان ترسیم کردند.

معاون سیاسی فرماندار اشتهارد افزود: البته قطعاً دشمنان نظام به این هدف شوم خود نخواهند رسید، چراکه مردم ما فهیم و زمانه‌شناس و پیرو ولایت فقیه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

در ادامه این نشست محمد صادق کمالی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات یکی از جلوه‌های کم‌نظیر مردم‌سالاری واقعی است و استکبار جهانی با تزویر و دروغ یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا را به نقض دموکراسی و حقوق بشر متهم می‌کند ولی با هر انتخابات چهره واقعی دشمن نمایان و نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول