اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 –119

جمشیدی: حضور گسترده در انتخابات موجب هویت‌بخشی به نظام می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه سبب هویت‌بخشی به نظام و مردم و پیوستگی بیشتر بین نظام و مردم می‌شود.

جمشیدی: حضور گسترده در انتخابات موجب هویت‌بخشی به نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در همایش بزرگ بازنشستگان شهرستان گنبدکاووس انتخابات را امتحان بزرگ دینی ملت ایران دانست و بر حضور گسترده مردم در این عرصه حساس سیاسی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد، مظهر تحقق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری خواهد بود.

جمشیدی با اشاره به اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این عرصه مهم سیاسی، سبب اقتدار و عزت نظام دینی ما می‌شود ضمن اینکه دشمنان نظام را که تلاش می‌کنند حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ کنند، را نیز مایوس می‌کند.

توجه و عمل به قانون راهبرد نظام در برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه سبب هویت‌بخشی به نظام و مردم و پیوستگی بیشتر بین نظام و مردم می‌شود، اضافه کرد: راهبرد نظام در برگزاری انتخابات توجه و عمل به قانون، حضور پرشور و گسترده مردم و انتخاب اصلح است که همه باید به این راهبردها توجه کنند.

وی با اشاره به نقش و تدبیر رهبری نظام در مقابله با تلاش‌ها و تهدیدهای دشمنان، خاطرنشان کرد: تدابیر حکیمانه مبتنی بر الهام و ایمان رهبر فرزانه انقلاب در ترویج تفکر ناب اسلامی و حضور پرشور مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف، سبب استیصال دشمنان شده است.

بازنشستگان خزانه‌ای از تدبیر، تجربه و سعه‌صدر هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از تلاش‌های 30 ساله بازنشستگان در دوران خدمت قدردانی کرد و گفت: این قشر، خزانه‌ای از تدبیر، تجربه، حیا، ایمان، از خودگذشتگی و سعه‌صدر هستند.

جمشیدی با تاکید بر ضرورت حفظ این ویژگی‌ها از سوی بازنشستگان و نیز انتقال تجربیات به نسل جوان، افزود: حفظ و استمرار این ویژگی‌ها سبب درخشندگی بیشتر نظام و تأدیب دشمنان که فکر می‌کنند با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌توانند مردم را از نظام اسلامی‌شان جدا کنند، می‌شود.

وی همچنین استفاده از تجربیات بازنشستگان را در تولید، اثربخش و آن را سبب تحقق حماسه اقتصادی و تقویت اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانست و بر آن تاکید کرد.

در پایان این همایش که برخی مسئولان سازمان بازنشستگی کشور و استان گلستان و نیز برخی مدیران کل استان و همچنین امام جمعه و مسئولان گنبدکاووس حضور داشتند، به قید قرعه به 34 بازنشسته این شهرستان هدایایی اهدا شد ضمن اینکه به همه شرکت‌کنندگان لوح سپاس داده شد.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان، حدود 8 هزار بازنشسته آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، کشوری و لشکری دارد.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول