اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسایل سیاسی:

عده‌ای می‏خواهند فضای انتخابات را مسموم و متشنج کنند

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم گفت: امروز عده‌ای در فضای سیاسی کشور تلاش می‌کنند اذهان را به سوی تحریم آینده سوق دهند تا مانند فتنه 88 بعد از انتخابات فضا را مسموم و متشنج کنند.

عده‌ای می‏خواهند فضای انتخابات را مسموم و متشنج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین رضوانی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود که در حسینیه ولی‏عصر(عج) برگزار شد، با اشاره به ثبت نام‌های صورت گرفته در انتخابات اظهار داشت: با توجه به ثبت‌نام گسترده احزاب و گروه‌ها در انتخابات، نظری که مقام معظم رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات ارائه دادند، محقق خواهد شد.

رضوانی افزود: این انتخابات پیش‌رو هم برای ما و هم برای دشمنان دارای اهمیت است و دشمنان ما از سال 91 به بعد با برنامه‌ریزی مفصلی برای تاثیرگذاری بر انتخابات در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای در فضای سیاسی کشور تلاش می‌کنند اذهان را به سوی تحریم آینده سوق دهند تا مانند فتنه 88 بعد از انتخابات فضا را مسموم و متشنج کنند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم اتفاقات سال 88 تکرار نشود، باید تلاش کنیم تا بصیرت‌افزایی را در جامعه گسترش دهیم و جلوی توطئه‌های دشمن را بگیریم.

 

حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‏کند

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید تلاش کنیم تا با حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح توطئه دشمنان را خنثی و نیرنگ آنها را به خودشان برگردانیم.

ابوالفضل دربانیان در سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: آنچه برای کشور در برهه کنونی دارای اهمیت است و باید همگان تلاش کنند تا به نحوه مطلوب برگزار شود، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست.

وی افزود: باید همگان تلاش کنند تا حضور مردم در انتخابات گسترده و فراگیر باشد و همه آحاد جامعه با هر سلیقه و جریانی در انتخابات مشارکت و در سرنوشت کشور دخالت داشته باشند.

 

انتخابات می‏تواند فشارها را بر نظام و ملت کم کند

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر مشارکت گسترده و حداکثری ملت در انتخابات برای این است که دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند تا مشارکت مردم را کم کنند و راهی برای فشار بر نظام داشته باشند.

وی بیان داشت: حضور و مشارکت گسترده آحاد جامعه در انتخابات می‌تواند باعث یأس و ناامیدی دشمنان شود و فشارها را بر نظام و ملت کم کند و این نیاز راهبردی کشور برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی است.

دربانیان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که مردم را در حضور پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنید و این‏گونه به وظیفه خود در بسط و گسترش اسلام کمک کنید.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: باید با ترویج گفتمان رهبرفرزانه انقلاب در دو مورد حضور گسترده و انتخاب اصلح و بیان شاخص‌ها در خلق حماسه سیاسی تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول