اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس عنوان کرد

تحقق حماسه سیاسی مقدمه حماسه اقتصادی

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: تحقق حماسه سیاسی، مقدمه دستیابی به حماسه اقتصادی است.

تحقق حماسه سیاسی مقدمه حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد استانی بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی تنها انتخابات نیست بلکه مقام معظم رهبری مفهومی وسیع‌تر از انتخابات را در نظر دارند که یکی از جنبه‌های آن انتخابات است.

وی افزود: زمانی که اراده جمعی برای ایجاد حماسه همه‌جانبه در کشور شکل گیرد، حماسه در اقتصاد نیز رخ می‌دهد.

به گفته وی، حماسه به معنای پیدایش اراده مشترک جمعی برای خلق یک افق جدید و گذر از یک مرحله تاریخی است چنانکه در دفاع مقدس، ایمان و تاسی به اهل بیت عصمت و طهارت و تبعیت از ولایت فقیه، اراده مشترک را به سمت خلق پیروزی سوق داد و در این مقطع نیز با همین روحیه و پیروی از منویات رهبر انقلاب توطئه دشمن خنثی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در سند 1404 تأکید شده است که ایران در سال 1404 باید تبدیل به یک قطب اقتصادی در منطقه شود که در حال حاضر در برخی زمینه‌ها حتی جلوتر از این زمان قدرت اول منطقه شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: چشم‌انداز 1404 تنها یک سند نیست بلکه اراده یک ملت است که به یاری خدا محقق می‌شود و ما نیز باید تلاش کنیم تا این مهم در تمام ابعاد پیش از سال 1404 رخ دهد چرا که ظرفیت آن در کشور وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در ادامه ابراز داشت: اراده قوی و مستحکم جمعی ملت، داشتن روحیه خودباوری و تبعیت از ولایت فقیه رمز تحقق این حماسه‌ها است.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: سال گذشته استان فارس در ردیف استان‌های شاخص در کشور در برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) شناخته شد و امسال نیز باید با هم‌افزایی تلاش کنیم تا این مراسم به‌صورت شاخص و ویژه برگزار شود.

وی اضافه کرد: امسال مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و سالگرد قیام 15 خرداد شاخصه مهمی دارد و آن این است که با ایام انتخابات مقارن شده و باید تدابیر خوبی برای برگزاری مناسب اندیشیده شود.

فیروزآبادی در ادامه گفت: بزرگداشت ارتحال امام (ره) یک حرکت خودجوش مردمی بوده و وظیفه دستگاه‌ها تنها فراهم آوردن امکانات برگزاری این مراسم است، به‌گونه‌ای که مردم ولایتمدار بتوانند برای بزرگداشت یاد و خاطره و مقام امام شهدا حضوری باشکوه را رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس ادامه داد: در انتخابات سلیقه‌های متفاوت وجود دارد اما آن‌چه که مهم است وجود یک اراده مشترک برای مشارکت حداکثری در انتخابات است که باید توسط عوامل برگزار کننده نیز همین حضور پرشور در اولویت قرار گیرد.

وی ابراز داشت: مردم ما در مقاطع حساس ثابت کرده‌اند که با وجود اختلاف سلایق، در دفاع از آرمان‌ها و نظام مقدس اسلامی به میدان می‌آیند و حماسه خلق می‌کنند که در این مقطع نیز با تکیه بر روح خودباوری که امام راحل در ملت ما دمید باید حماسه سیاسی و اقتصادی را در تمام ابعاد محقق کرد.

در این نشست مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی فارس برای حمل و نقل زائران مرقد مطهر امام راحل (ره) خبر داد.

احمد خواست‌خدایی افزود: سال گذشته 500 اتوبوس توسط حمل و نقل و پایانه‌های فارس تامین شد که امسال امکان افزایش ناوگان برای حمل و نقل حدود 40 هزار زائر مرقد وجود دارد و در صورت کمبود می‌توان از ظرفیت ادارات و دستگاه‌ها نیز استفاده کرد.

به گزارش فارس، مسئولان قرارگاه‌های روح‌الله در شیراز و ولایت در تهران نیز در این نشست بر آمادگی همه‌جانبه در زمینه برگزاری درخور مراسم ارتحال امام (ره) تاکید کردند.

انتهای پیام/2448/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول